Oferta pracy

Specjalista ds. Obsługi Klienta i Logistyki

tesa tape Sp. z o.o.O firmie

tesa tape Sp. z o.o.

Grunwaldzka 184

Poznań

Jesteśmy jednym z wiodących światowych producentów samoprzylepnych produktów dla przemysłu i handlu. Ponad 6500 produktów opracowanych i wyprodukowanych przez tesa jest sprzedawanych w ponad 100 krajach. Pomagamy naszym konsumentom w ich kreatywnych codziennych działaniach i ułatwiamy codzienne życie. W segmencie motoryzacyjnym, papierniczym, poligraficznym i elektronicznym ściśle współpracujemy z naszymi klientami przy opracowywaniu procesów produkcyjnych i gotowych produktów. Jako jeden ze światowych liderów rynku, naszym zamiarem jest dalszy rozwój. Od 2001 r. tesa jest spółką całkowicie zależną od firmy Beiersdorf AG (do której należą m.in. takie marki jak NIVEA, Eucerin i la prairie).
 
Aby wzmocnić nasz zespół, szukamy obecnie kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta i Logistyki

Do Twoich głównych zadań będzie należało:

  • Terminowana realizacja zamówień klientów
  • Informowanie Działu Sprzedaży oraz klientów o terminie realizacji zamówień
  • Rejestrowanie klientów w systemie SAP oraz archiwizacja dokumentów rejestracyjnych
  • Kontrolowanie poprawności i terminowego wystawienia faktur
  • Wystawianie faktur korygujących dotyczących rozbieżności w dostawach
  • Sprawdzanie stanów magazynowych na potrzeby działu sprzedaży oraz klienta
  • Zlecanie cięcia surowca pod zamówienie klienta
  • Dbanie o terminowy spływ należności
  • Utrzymanie wysokiego poziomu relacji z powierzonymi klientami i reprezentowanie interesów Firmy

Oczekiwania:

  • Wyższe wykształcenie, mile widziani również studenci ostatniego roku
  • Doświadczenie w obsłudze klienta lub logistyce będzie mocnym atutem
  • Dobra znajomość języka angielskiego - poziom B2 (w mowie i piśmie)
  • Biegłość w obsłudze MS Office i innych aplikacji do obsługi klienta, mile widziane doświadczenie w obsłudze programu SAP
  • Odpowiedzialność elastyczność, samodzielność, doskonała umiejętność pracy zespołowej

Oferujemy:

  • Umowa o pracę na czas określony do końca 2021 roku 
  • Możliwość rozwoju i zdobycia doświadczenia w międzynarodowej organizacji
  • Benefity pozapłacowe (preferencyjne ceny na produkty Nivea i tesa, system kafeteryjny MyBenefit, świadczenie urlopowe)
Jesteś zainteresowany nowymi wyzwaniami? Czekamy na Twoje CV
Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy