Oferta pracy

Specjalista ds. Obsługi Klienta i Logistyki

eBilet PolskaO firmie

eBilet Polska

aleja Poniatowskiego 1

Warszawa

eBilet.pl – lider sprzedaży oraz dystrybucji internetowej biletów w branży kulturalno-rozrywkowej. Szukamy kreatywnych oraz ambitnych osób, dla których nie ma rzeczy niemożliwych.
Zapewniamy ciekawe wyzwania, wspaniałą atmosferę pracy i dużo więcej…

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA I LOGISTYKI

Obowiązki:

  • mailowa, telefoniczna oraz bezpośrednia obsługa klientów w zakresie informacji o ofercie, rozwiązywania bieżących problemów klientów oraz realizacji zamówień,
  • kompleksowe przygotowanie wysyłek biletów,
  • rejestracja oraz rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych,
  • przygotowywanie raportów,
  • współpraca z pozostałymi działami w firmie.

Oczekiwania:

  • wysoka kultura osobista,
  • umiejętność ładnego wysławiania się, uśmiech w głosie, komunikatywność,
  • otwartość, cierpliwość, pozytywne nastawienie, empatia,
  • odpowiedzialność, samodzielność oraz bardzo dobra organizacja czasu pracy,
  • zdolność szybkiego uczenia się,
  • wielozadaniowość i bardzo dobra organizacja pracy;
  • znajomość branży kulturalno-rozrywkowej będzie dodatkowym atutem.
  • doświadczenie w pracy z klientem oraz w obsłudze telefonicznej będzie dodatkowym atutem.

Oferta:

  • praca w wyjątkowej firmie - eBilet.pl to połączenie kreatywności, innowacyjności i entuzjazmu start'upu z pewnością i stabilnością lidera branży,
  • zatrudnienie w największej firmie w Polsce zajmującej się sprzedażą biletów na wydarzenia kulturalne, rozrywkowe i sportowe,
  • praca w prestiżowej lokalizacji w siedzibie firmy (PGE Narodowy), związana także z wyjazdami na miejsca wydarzeń koncertowych, sportowych, teatralnych i widowisk na terenie Polski,
  • stałe atrakcyjne wynagrodzenie + dodatkowe wynagrodzenie za pracę na miejscach wydarzeń kulturalnych i sportowych (wyjazdy),
  • praca z ciekawymi, pełnymi pasji ludźmi w przyjaznej atmosferze współpracy,
  • zdobywanie wiedzy i rozwijanie swoich kompetencji w branży e-commerce,
  • codziennie świeże owoce i pyszna kawa :),
  • prywatna opieka medyczna,
  • możliwość uczestnictwa w wybranych wydarzeniach kulturalnych, rozrywkowych i sportowych z oferty eBilet.pl.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Prosimy o dopisanie poniższej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeby obecnego, jak i przyszłych procesów rekrutacji, prowadzonych przez eBilet Polska Sp. z o.o. zgodnie z postanowieniami ustawy z 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (j.t Dz.U. z 2002r. nr 101, poz. 926 ze zm.). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo dostępu do moich danych oraz do ich poprawiania. Przyjmuję do wiadomości, że podanie danych jest dobrowolne".

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy