Niestety, nie wspieramy Twojej przeglądarki
Start
Szukaj
Strefa ofert
Konto
Menu
Centrum Kompetencji Zawodowych Well-Done.pl
Sprawdź jak dojechaćW obszarze obsługi Klientów:
• organizacja i koordynacja szkoleń realizowanych przez Well-Done.pl (logistyka szkoleń)
• przygotowywanie, obieg i archiwizowanie dokumentacji
• obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
• kontakt z Klientami Well-Done.pl (mail, telefon)
W obszarze działań marketingowych:
• kreowanie strategii i samodzielna realizacja działań promocyjnych dla Well-Done.pl
• tworzenie treści i planowanie kampanii marketingowych online
• prowadzenie profilu firmy w mediach społecznościowych (Facebook, LinkedIn, YouTube, fora branżowe)
Osoby zainteresowane prosimy o kontakt tel.: 504-305-437 lub wysłanie CV klikając w przycisk "Aplikuj szybko".
Well-Done.pl – to jedna z największych i najbardziej docenianych firm szkoleniowych, która od 10 lat specjalizuje się w dostarczaniu kursów i uprawnień zawodowych dla Klientów biznesowych. W związku z dynamicznym rozwojem, poszukujemy nowego członka zespołu na stanowisko: Specjalista ds. obsługi Klienta i marketingu
Miejsce pracy: Wrocław
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcySpecjalista ds. obsługi Klienta i marketingu, Stefana Drzewieckiego 19, Fabryczna, Wrocław