background

Niestety, nie wspieramy Twojej przeglądarki

Niestety nie wpieramy Twojej przeglądarki co może znacznie wpłynąć na poprawne ładowanie skryptów strony.

Logo Pracuj.pl

Specjalista ds. obsługi Klienta i marketingu

Centrum Kompetencji Zawodowych Well-Done.plO firmie

  • ogłoszenie wygasło rok temu
  • umowa o pracę, umowa zlecenie, kontrakt B2B
  • pełny etat, część etatu
  • specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
  • praca stacjonarna

Centrum Kompetencji Zawodowych Well-Done.pl

Stefana Drzewieckiego 19

Fabryczna

Wrocław

Sprawdź jak dojechać

Twój zakres obowiązków

W obszarze obsługi Klientów:

• organizacja i koordynacja szkoleń realizowanych przez Well-Done.pl (logistyka szkoleń)

• przygotowywanie, obieg i archiwizowanie dokumentacji

• obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej

• kontakt z Klientami Well-Done.pl (mail, telefon)

W obszarze działań marketingowych:

• kreowanie strategii i samodzielna realizacja działań promocyjnych dla Well-Done.pl

• tworzenie treści i planowanie kampanii marketingowych online

• prowadzenie profilu firmy w mediach społecznościowych (Facebook, LinkedIn, YouTube, fora branżowe)

Nasze wymagania

  • zaangażowanie i chęć do nauki i rozwoju zawodowego
  • dobra organizacja pracy własnej, skrupulatność, dokładność
  • otwartości na wyzwania, kreatywność, samodzielność
  • wysoka kultura osobista, komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu kontaktu

Mile widziane

  • wykształcenie wyższe (kierunek dowolny) lub w trakcie ostatnich lat studiów
  • czynne prawo jazdy kat. B

To oferujemy

  • praca na cały etat lub na część etatu
  • elastyczny czas pracy core hours 9:00 – 15:00
  • zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia, B2B, umowy o pracę
  • realny wpływ na wdrażanie innowacyjnego produktu online
  • udział w szkoleniach oraz spotkania integracyjne
  • współpracę z dużymi firmami takimi jak LG, 3M, Wago, Parker
  • dużą swobodę działania, samodzielne stanowisko pracy z możliwością rozwoju i awansu
  • długofalowa perspektywa – zapraszając nowego członka do naszego zespołu, mamy nadzieję na długą współpracę
  • nie musisz mieć dużego doświadczenia - wszystkiego Cię nauczymy

Benefity

  • dofinansowanie szkoleń i kursów
  • elastyczny czas pracy
  • spotkania integracyjne
  • brak dress code’u
  • możliwość uzyskania uprawnień

Informujemy że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.

Osoby zainteresowane prosimy o kontakt tel.: 504-305-437 lub wysłanie CV klikając w przycisk "Aplikuj szybko".

Centrum Kompetencji Zawodowych Well-Done.pl

Well-Done.pl – to jedna z największych i najbardziej docenianych firm szkoleniowych, która od 10 lat specjalizuje się w dostarczaniu kursów i uprawnień zawodowych dla Klientów biznesowych. W związku z dynamicznym rozwojem, poszukujemy nowego członka zespołu na stanowisko: Specjalista ds. obsługi Klienta i marketingu

Miejsce pracy: Wrocław

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Powiadamiaj mnie o podobnych ofertach

Specjalista ds. obsługi Klienta i marketingu, Stefana Drzewieckiego 19, Fabryczna, Wrocław