Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista ds. Obsługi klienta i reklamacji

Massi Sp. z o.o.

  • Brwinów

    Brwinów, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło ponad miesiąc temu
  • umowa o pracę, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca stacjonarna, praca hybrydowa
  • Praca od zaraz
  • Szukamy wielu kandydatów
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • Wsparcie i doradztwo dla klientów w zakresie oferowanych produktów

  • Obsługa sklepu internetowego wszystkimi kanałami komunikacji (telefon, mail, komunikatory)

  • Obsługa zamówień, aktualizacja danych dotyczących zamówień w systemie ERP

  • Obsługa platformy sprzedażowej ( wystawianie faktur oraz zleceń wysyłkowcyh)

  • Odpowiedzialność za aktualność oferty na stronie www oraz w serwisach aukcyjnych (allegro, amazon itd.)

  • Dbałość o wizerunek firmy i wysoką jakość obsługi

  • Obsługa Klientów polsko- i anglojęzycznych

  • Bieżąca obsługa zgłoszeń reklamacyjnych

  • Telefoniczna - mailowe wsparcie techniczne oraz serwisowe klienta

  • Współpraca z innymi Działami Firmy

Nasze wymagania

  • Wykształcenie: Minimum średnie,, a kierunki związane z handlem lub marketingiem będą dodatkowym atutem

  • Doświadczenie zawodowe: Min. 2-letnie doświadczenie zawodowe w e-commerce, mile widziana branża budowlana, wyposażenie wnętrz lub pokrewne

  • Języki obce: j. angielski

To oferujemy

  • stabilne warunki zatrudnienia (umowa na pełen etat),

  • elastyczny system wynagrodzenia adekwatny do kompetencji (umowa o pracę lub zlecenie) oraz opieka medyczna,

  • praca w przyjaznym i nastawionym na współpracę zespole,

  • indywidualny plan wdrożenia na stanowisku, rozwój zawodowy dzięki wsparciu doświadczonego Marketing Managera oraz szkoleniom wewnętrznym,

  • praca w wygodnym i świetnie skomunikowanym biurze w centrum Warszawy,

  • wpływ na rozwój Organizacji,

  • home office - możliwy po okresie wdrożenia,

  • praca od poniedziałku do piątku w stałych godzinach : 8-16 lub 9-17 oraz dyżury telefoniczne w weekendy

Benefity

  • prywatna opieka medyczna

  • możliwość pracy zdalnej

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • spotkania integracyjne

  • służbowy telefon do użytku prywatnego

  • komputer do użytku prywatnego

  • kawa / herbata

  • parking dla pracowników

  • uczciwe warunki zatrudnienia

  • możliwość rozwoju

  • wstępne szkolenia

  • dobra atmosfera

Massi Sp. z o.o.

Cześć!

Nazywam się Maciej Siejka, kieruję firmą Massi, której misją jest ułatwić tworzenie łazienek. Jako marka łazienkowa rozwijamy naszą firmę zarówno w Polsce jak również obecnie w 13 innych krajach

Dzięki zgranemu zespołowi ambitnych, fantastycznych ludzi, udało się nam sprawić, że Massi, z małej firmy rodzinnej, stało się jedną z najszybciej rozwijających się marek łazienkowych na rynku wyposażenia łazienek.

Przewiń do profilu firmy