Specjalista ds. obsługi klienta i sprzedaży - Dział testów

  • Warszawa, mazowieckie
  • Specjalista
  • 2018-07-09
  • Ważna jeszcze 22 dni (do 2018-08-08)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Specjalista ds. obsługi klienta i sprzedaży - Dział testów
    Miejsce pracy: Warszawa


    Opis stanowiska:

    • Kompleksowa obsługa telefoniczna klienta  w zakresie przyjmowania, realizacji i aktualizacji zamówień;
    • Doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb;
    • Promowanie i sprzedaż produktów;
    • Realizowanie projektów o różnej tematyce zgodnie ze zleceniami partnerów biznesowych;
    • Dbanie o dobry wizerunek firmy i relacje z klientami;
    • Administrowanie systemem zamówień;
    • Udzielanie informacji na temat dokonywanych zamówień, rozwiązywanie problemów, budowanie świadomości marki.

    Wymagania:

    • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i kreatywność;
    • Ponadprzeciętne zdolności komunikacyjne;
    • Zdolności sprzedażowe poparte sukcesami w sprzedazy;
    • Doświadczenie w obsłudze klienta i/lub sprzedaży (doświadczenie
      w telefonicznej obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem);
    • Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów;
    • Entuzjazm i zaangażowanie;
    • Profesjonalizm i odpowiedzialność za powierzone zadania;
    • Wysoka kultura osobista i motywacja do działania;
    • Dyspozycyjność do współpracy w pełnym wymiarze godzin z biura w Warszawie.

    Oferujemy:

    • Atrakcyjne, stabilne warunki współpracy oraz premiowanie dobrych wyników i podejmowanych inicjatyw;
    • Możliwość zdobycia doświadczenia w firmie o międzynarodowym zasięgu;
    • Przyjazną atmosferę w multikulturowym środowisku;
    • Możliwość rozwoju oraz awansu w strukturach firmy.
    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.