Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. 
 
Informujemy, iż administratorem Pani/a danych osobowych jest Śląski Holding Przemysłowy z siedzibą w Mikołowie przy ul. Bielskiej 49 (dalej jako Spółka)
Osobą do kontaktu w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych jest Maciej Jankowiak.
 
Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane w celu niezbędnym dla prowadzenie procesu rekrutacyjnego na podstawie [np. art. 6 ust. 1 lit. a i f)] rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i  w  sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o   ochronie danych), dalej jako: „RODO”.
 
W dowolnym momencie przysługuje Pani/u prawo do cofnięcia wyrażonych zgód, co nie wpłynie na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano do czasu ich cofnięcia. Dane osobowe będą przetwarzane w celach rekrutacyjnych do momentu jej cofnięcia na okres niezbędny do prowadzenia czynności rekrutacyjnych, z zastrzeżeniem, że okres przechowywania danych osobowych może zostać każdorazowo przedłużony o okres przedawnienia roszczeń, jakie mogą mieć związek z Pani/a osobą lub jeżeli przetwarzanie danych osobowych będzie niezbędne dla celowego dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami strony przeciwnej, co stanowi prawnie usprawiedliwiony interes administratora danych. Natomiast jeżeli chce Pan/i, abyśmy zachowali Pana/i CV w naszej bazie, proszę umieścić dodatkowo w CV następującą zgodę: „Zgadzam się na przetwarzanie przez Śląski Holding Przemysłowy danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji”. 
 
Przysługuje Pani/u prawo żądania dostępu do danych osobowych, ich sprostowania,  usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo  przenoszenia danych osobowych oraz prawo wniesienia skargi na przetwarzanie danych osobowych do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych. Podanie danych jest dobrowolne, ale ich niepodanie będzie związane z brakiem możliwości udziału w procesach rekrutacyjnych. 

Specjalista ds. obsługi klienta i transportu

PETRALANA S AO firmie

PETRALANA S A

Konstytucji 74

Bytom

Petralana SA poszukuje kandydata/tki na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi klienta i transportu
Miejsce pracy: Bytom

Opis stanowiska pracy:

  • Bieżąca Obsługa Klientów krajowych i zagranicznych.
  • Realizacja zamówień.
  • Wsparcie Regionalnych Kierowników Sprzedaży.
  • Kompletowanie dokumentacji sprzedażowej.
  • Kontrola Realizacji zamówień.
  • Współpraca z firmami transportowymi, organizacja transportu.
  • Sporządzanie raportów i zestawień.

Wymagania:

  • Kilkuletnie doświadczenie handlowe lub w obsłudze klienta.
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w mowie i piśmie.
  • Doświadczenie w logistyce/ transporcie.
  • Budowanie długotrwałych relacji z przewoźnikami.
  • Minimum wykształcenie średnie.
  • Zorientowanie na wysoki poziom Obsługi Klienta.
  • Dobra znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excel).
  • Systematyczność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków.
  • Samodzielność, dokładność i bardzo dobra organizacja pracy.

Oferujemy:

  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności.
  • Pracę w prężnie rozwijającej się firmie.
Osoby zainteresowane pracą prosimy o kierowanie
dokumentów aplikacyjnych klikając przycisk Aplikuj.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Petralana SA poszukuje kandydata/tki na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi klienta i transportu

Opis stanowiska pracy:

  • Bieżąca Obsługa Klientów krajowych i zagranicznych.
  • Realizacja zamówień.
  • Wsparcie Regionalnych Kierowników Sprzedaży.
  • Kompletowanie dokumentacji sprzedażowej.
  • Kontrola Realizacji zamówień.
  • Współpraca z firmami transportowymi, organizacja transportu.
  • Sporządzanie raportów i zestawień.

Wymagania:

  • Kilkuletnie doświadczenie handlowe lub w obsłudze klienta.
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w mowie i piśmie.
  • Doświadczenie w logistyce/ transporcie.
  • Budowanie długotrwałych relacji z przewoźnikami.
  • Minimum wykształcenie średnie.
  • Zorientowanie na wysoki poziom Obsługi Klienta.
  • Dobra znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excel).
  • Systematyczność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków.
  • Samodzielność, dokładność i bardzo dobra organizacja pracy.

Oferujemy:

  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności.
  • Pracę w prężnie rozwijającej się firmie.
Osoby zainteresowane pracą prosimy o kierowanie
dokumentów aplikacyjnych klikając przycisk Aplikuj.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Ogłoszenie archiwalne