Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista ds. Obsługi Klienta i Wsparcia Sprzedaży

PGB Human Resources

  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło ponad miesiąc temu
  • umowa o pracę, umowa zlecenie, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca stacjonarna

Rekrutujemy dla

Agencja Personalna PGB HR dla swojego stałego Klienta - firmy handlowej z Warszawy, poszukuje obecnie kandydata na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta i Wsparcia Sprzedaży.

Twój zakres obowiązków

  • telefoniczny kontakt z Klientami i obsługa stałych Klientów;

  • współpraca z Klientami w zakresie organizacji wydarzeń branżowych, kursów, szkoleń;

  • obsługa procesu realizacji zamówień;

  • obsługa procesu ofertowania;

  • obsługa telefoniczna, związana z realizacją zamówień;

  • informowanie Klientów o produktach oraz ofertach;

  • utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami;

  • realizacja projektów i akcji marketingowych.

Wymagania pracodawcy

  • minimum roczne doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta (mile widziane Call-Center);

  • doświadczenie w telesprzedaży w branży finansowej, kredytowej, ubezpieczeniowej, usług telekomunikacyjnych, w bankach będzie dodatkowym atutem;

  • wykształcenie minimum średnie;

  • mile widziana znajomość języka obcego (np. angielski, niemiecki, chorwacki);

  • komunikatywność, otwartość, umiejętność planowania i radzenia sobie z problemami.

Pracodawca oferuje

  • atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + premie);

  • elastyczną formę zatrudnienia;

  • niezbędne narzędzia do wykonywania pracy;

  • dodatkowe szkolenia z obsługi Klienta oraz produktu;

  • pakiet benefitów;

  • możliwość rozwoju zawodowego.