Ta oferta pracy jest nieaktualna od 201 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. obsługi klienta i wsparcia sprzedaży

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 01.03.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    EBSCO Sp. z o.o.

    EBSCO Information Services (EIS)

    EBSCO jest wiodącym międzynarodowym dostawcą naukowych baz danych, czasopism oraz książek, elektronicznych i drukowanych, a także innowacyjnych narzędzi i technologii pozwalających znacząco zwiększyć efektywność, trafność oraz komfort wyszukiwania i korzystania z informacji. Naszą wiodącą pozycję osiągnęliśmy dzięki partnerskiej współpracy z licznymi bibliotekami, ośrodkami naukowo-badawczymi oraz innymi instytucjami, w których codziennej pracy niezbędny jest stały dostęp do aktualnych, reprezentujących wysokie standardy treści oraz informacji.

    Specjalista ds. obsługi klienta i wsparcia sprzedaży

    Miejsce pracy: Warszawa
    Numer referencyjny: CSR-FS-1802

    Podstawowe obowiązki:

    • Obsługa klientów instytucjonalnych w zakresie prenumerat czasopism i zakupu książek
    • Przygotowywanie ofert, w tym przetargowych
    • Współpraca z przedstawicielami handlowymi
    • Prowadzenie rozmów telefonicznych oraz korespondencji z klientami, innymi biurami EBSCO oraz wydawcami
    • Współpraca z innymi działami firmy

    Od Kandydatów oczekujemy:

    • Umiejętności budowania i utrzymywania dobrych relacji z klientami
    • Dokładności i bardzo dobrej organizacja pracy
    • Umiejętności pracy pod presją czasu
    • Komunikatywności w mowie i piśmie
    • Umiejętności pracy w zarówno w zespole, jak i samodzielnie
    • Umiejętności szybkiego opanowania systemów wewnętrznych
    • Bardzo dobrej znajomośći pakietu MS Office
    • Bardzo dobrej lub dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie
    • Mile widziane będzie doświadczenie w zakresie obsługi klienta na rynku czasopism i/lub książek oraz wykształcenie z zakresu bibliotekoznawstwa

    Oferujemy:

    • Pracę w międzynarodowej firmie
    • Umowę o pracę w wymiarze pełnego etatu
    • Przyjazną atmosferę pracy
    • Elastyczne godziny rozpoczęcia i zakończenia pracy
    • Dobrze skomunikowaną lokalizację biura – 350 m od stacji metra Nowy Świat–Uniwersytet
    • Dodatek w przypadku korzystania z transportu publicznego

    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

    Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez EBSCO Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Mikołaja Kopernika 17, 00-359 zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”.
    Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

    Informujemy, że Administratorem danych jest EBSCO Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Mikołaja Kopernika 17, 00-359. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.