Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista ds. Obsługi Klienta Indywidualnego

Mikołowski Bank Spółdzielczy w Mikołowie

  • Rybnik

    Rybnik, śląskie
  • ogłoszenie wygasło ponad miesiąc temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca stacjonarna

Twój zakres obowiązków

  • aktywne pozyskiwanie Klientów detalicznych (kredyty, rachunki, depozyty)

  • bieżąca obsługa Klientów indywidulanych zgodnie z najwyższymi standardami jakości z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi i technologii

  • obsługa kasowa

  • realizacja indywidualnych i zespołowych celów sprzedażowych

  • przeprowadzanie analizy i rozpoznawanie potrzeb Klientów

  • kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez budowanie długotrwałych relacji z Klientami

Nasze wymagania

  • doświadczenie we współpracy z Klientami detalicznymi (sprzedaż, obsługa kasowa)

  • otwartość, łatwość nawiązywania kontaktów, zaangażowania i silnej motywacji do działania

  • znajomość pakietu MS OFFICE

  • gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych i podejmowania wyzwań

  • bardzo dobrze rozwiniętych umiejętności organizacyjnych

  • umiejętność pracy w stresie i pod presją czasu

  • prawo jazdy kat. B

To oferujemy

  • pracę w przyjaznych i komfortowych placówkach Banku na terenie aglomeracji Śląskiej, w szczególności na terenie miasta Rybnik oraz narzędzia potrzebne do pracy (telefon, możliwość korzystania z samochodu służbowego)

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w rozwijającym się zespole

  • atrakcyjne, stałe wynagrodzenie plus premie i nagrody

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji i zdobywania wiedzy

O nas

Fundamentem naszego Banku są ludzie. To ich praca i zaangażowanie decydują o sukcesie i rozwoju firmy. Dlatego opracowaliśmy i wdrożyliśmy politykę kadrową Mikołowskiego Banku Spółdzielczego, która ma na celu:

tworzenie profesjonalnego zespołu pracowników,

kształtowanie postaw i standardów postępowania pracowników,

zapewnienie efektywnej obsady kadrowej poszczególnych komórek organizacyjnych Banku, zapewnienie stabilizacji zawodowej, przeciwdziałanie odchodzeniu pracowników o wysokich kwalifikacjach oraz pozyskiwanie wartościowych pracowników w drodze otwartego i konkurencyjnego naboru, rozwój specjalistycznych kwalifikacji zawodowych koniecznych do realizacji zadań Banku, rozwój systemu motywacyjnego opartego na właściwym kształtowaniu warunków i stosunków pracy, powiązaniu wynagradzania, awansowania i nagradzania z profesjonalizmem i efektywnością pracy oraz rozwojem kwalifikacji zawodowych pracowników.

Wciąż podejmujemy nowe wyzwania i stawiamy przed sobą odważne i ambitne cele, wszystko po to aby coraz lepiej spełniać oczekiwania naszych Klientów.

Jeżeli chcesz dołączyć do naszego zespołu i pracować wśród energicznych, aktywnych i przebojowych ludzi a jednocześnie masz doświadczenie w pracy w bankowości, złóż swoje CV.