Oferta pracy

Specjalista ds. Obsługi Klienta Indywidualnego

Electrolux Poland Sp. z o.o.O firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat, Część etatu
  • Specjalista (Mid / Regular)
Specjalista ds. Obsługi Klienta Indywidualnego
Warszawa

Masz już za sobą pierwsze doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta? Jesteś osobą energiczną, pozytywnie nastawioną i chętną do pracy? Chcesz się rozwijać w strukturach firmy przodującej w branży AGD? Dołącz do Nas! Szukamy osób otwartych na nowe wyzywania do naszego powiększającego się zespołu Contact Center.

Jako Konsultant będziesz odpowiedzialny za:

  • wsparcie Konsumenta przez obsługę kontaktów przychodzących,
  • dosprzedaż produktów i usług oferowanych przez Grupę Electrolux, które pozwalają na wzmacnianie naszej relacji z Konsumentami,
  • obsługę pozostałych kanałów takich jak wiadomości email, chat.

W Electrolux stawiamy na profesjonalną obsługę klienta, miłą atmosferę w zespole, ciągły rozwój oferty, a także ciekawe doświadczenia smakowe w naszym Taste Center (miejsce spotkań i warsztatów kulinarnych).

Oferujemy:           

  • Elastyczną formę zatrudnienia - w oparciu o umowę o pracę za pośrednictwem Manpower (kolejne umowy bezpośrednio z Electrolux)
  • Atrakcyjny pakiet benefitów (m.in. prywatna opieka medyczna, karta sportowa, atrakcyjne zniżki na produkty naszej firmy)
  • Możliwość dalszego rozwoju w strukturach firmy - zależy nam na budowaniu długotrwałej relacji
  • Niezbędne szkolenia z zakresu produktów marek wchodzących w skład Grupy oraz kompetencji miękkich/sprzedażowych
  • Elastyczne godziny pracy (infolinia jest czynna od poniedziałku do piątku między 8:00 a 18:00)
  • Możliwość pracy na pełny etat lub w niepełnym wymiarze godzinowym
  • Atrakcyjną lokalizację – Metro Rondo Daszyńskiego
  • Owocowe piątki :)
  • Biuro dopasowane do potrzeb osób niepełnosprawnych

Oczekujemy:        

  • Doświadczenia w obsłudze klienta – bezpośredniej lub telefonicznej
  • Doświadczenia w zakresie sprzedaży telefonicznej produktów i/lub usług
  • Pozytywnego podejścia, uśmiechu, otwartości i chęci rozwoju
  • Wysokiej kultury osobistej i profesjonalizmu
  • Komunikatywnej znajomości języka angielskiego (min. B1)
  • Bardzo dobrej dykcji oraz umiejętności poprawnego pisania w języku polskim
  • Mile widziane wcześniejsze doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta lub w sprzedaży telefonicznej
Want to know how we will cut our carbon emissions by half by 2020? Watch our For The Better film here.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy