Ta oferta pracy jest nieaktualna od 234 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. Obsługi Klienta Indywidualnego

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 2018-03-27

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    mytaxi Polska sp. z o.o.

    mytaxi to europejski lider wśród aplikacji do zamawiania taksówek. Firma powstała w czerwcu 2009 roku i oferuje pierwszą na świecie aplikację łączącą bezpośrednio pasażera i kierowcę taksówki. Aplikacja mytaxi została pobrana ponad 10 milionów razy, posiada flotę 120 000 tysięcy zarejestrowanych kierowców i jest dostępna w ponad 70-ciu miastach, w 11-stu krajach Europy i dwóch krajach Ameryki Południowej. Na sukces mytaxi pracuje ponad 500 pracowników w Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Hiszpanii, Włoszech, Portugalii, Szwecji, Wielkiej Brytanii, Polsce, Grecji, Rumunii, Peru i Chile. Od września 2014 roku stuprocentowym udziałowcem mytaxi jest Daimler Mobility Services GmbH (część Daimler Group). W lipcu 2016 mytaxi ogłosiło połączenie z firmą Hailo, wiodącą aplikacją taksówek w Wielkiej Brytanii i Irlandii. W lutym 2017 mytaxi ogłosiło przejęcie Beat (poprzednio Taxibeat), największej aplikacji taxi w Grecji. Wraz z przejęciem Beat, mytaxi po raz pierwszy przeniosło się do Ameryki Południowej i obecnie działa w Peru oraz Chile. W czerwcu 2017 mytaxi ogłosiło również akwizycję Clever Taxi, popularnej aplikacji taxi w Rumunii. Dyrektorem Generalnym mytaxi jest Andrew Pinnington.

    Więcej informacji na stronie www.mytaxi.com.

    Specjalista ds. Obsługi Klienta Indywidualnego

    Miejsce pracy: Warszawa

    Do Twoich obowiązków będzie należeć:

    • odpowiadanie na pytania klientów - mail
    • rozpatrywanie reklamacji
    • aktywna współpraca z innymi działami firmy
    • prezentacja aplikacji i usług mytaxi
    • aktywny udział w testach nowej wersji aplikacji
    • szereg innych spraw bieżących

    Nasze wymagania:

    • łatwość w nawiązywaniu kontaktów
    • umiejętność pracy pod presją czasu
    • bardzo dobra organizacja pracy i samodyscyplina
    • bardzo dobra znajomość programu Excel
    • silna motywacja i entuzjazm do pracy
    • znajomość nowych technologii
    • minimum 2-letniego doświadczenie w obsłudze klienta
    • znajomość języka angielskiego

    Oferujemy:

    • umowę w pełnym wymiarze godzin i stałe wynagrodzenie
    • szkolenie wprowadzające
    • pracę w dynamicznym zespole, w przyjaznej atmosferze
    • Pakiet Prywatnej Opieki Medyczne oraz kartę Multisport

    Join the revolution!

    Prosimy o zamieszczenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez mytaxi Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662)”.

    Informujemy, że Administratorem danych jest mytaxi Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Karwińskiej 11. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.