Oferta pracy

Specjalista ds. Obsługi Klienta InPost

Integer Group Services Sp. z o.o

  • Kraków

    Kraków, małopolskie
  • ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
  • praca stacjonarna, praca zdalna, praca hybrydowa
  • Praca od zaraz
  • Szukamy wielu kandydatów
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

Na początku współpracy będziesz odpowiedzialny za:

-obsługę połączeń przychodzących – telefonicznych zgłoszeń od Klientów,

-udzielanie Klientom odpowiedzi i zapewnienie im profesjonalnego wsparcia,

-rejestrację zgłoszeń i dalsze ich procesowanie w odpowiednich systemach.

Po kilku miesiącach będziesz mieć szansę na pierwszy awans - na stanowisko Pracownika Wsparcia Technicznego. Od tego momentu odpowiadać będziesz również za:

-techniczne wsparcie naszych Kurierów w kwestiach związanych z Paczkomatami,

-techniczne wsparcie naszych Klientów w kwestiach związanych z paczkami,

-współpracę z innymi działami naszej firmy.

Podział czasu pracy
80%

Odbieranie połączeń od Klientów

20%

Rejestracji zgłoszeń w systemach

Nasze wymagania

-praktyczna znajomość obsługi komputera,

-umiejętność prowadzenia rozmów, udzielania porad i diagnozowania potrzeb,

-komunikatywność i pozytywne nastawienie do drugiego człowieka,

-cierpliwość i odporność na stres,

-zaangażowanie i odpowiedzialność za powierzone obowiązki

Mile widziane

-doświadczenie w obsłudze Klienta (pośredniej bądź bezpośredniej)

To oferujemy

-stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,

-pracę zmianową w oparciu o system równoważny w godzinach pracy Infolinii poniedziałek-piątek 7.00–22.00, sobota 8.00-20.00, niedziela 8.00-18:00, święto 8.00-16.00,

-pracę hybrydową, łączymy pracę biurową z częściowo zdalną,

-szkolenia podnoszące kompetencje oraz możliwość awansu w strukturach firmy,

-zgrany zespół,

-system kafeteryjny, w którym to pracownik sam wybiera benefity, z których korzysta (np. Multisport, prywatna opieka medyczna, bony do sklepów, bilety na wydarzenia sportowe i muzyczne i wiele, wiele więcej 😊)

-i pamiętaj! Będziesz pracować w dynamicznie rozwijającej się firmie. Jesteśmy liderem na Rynku - każdy Pracownik ma na to wpływ!

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • brak dress code’u

Etapy rekrutacji
1

Rozmowa telefoniczna z rekruterem

2

Rozmowa On-line z liderem i specjalistą ds. HR

Integer Group Services Sp. z o.o

Jak pewnie wiesz, dużo się u nas dzieje! Stale rozwijamy naszą wyjątkową usługę – Paczkomaty - i wciąż poszukujemy nowych rozwiązań, by jeszcze mocniej ułatwiać życie milionom Klientów.

Lubisz gdy w pracy dużo się dzieje? Czujesz, że jesteś człowiekiem do zadań specjalnych? Dołącz do #TEAMINPOST i zostań częścią naszego zespołu Contact Center!

#contact center #obsługa klienta #call center #telefoniczna obsługa Klienta

Przewiń do profilu firmy