SITEL Polska

Specjalista ds. obsługi klienta – j. czeski

SITEL PolskaO firmie

  • Warszawa

    mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło 4 lat temu
  • Specjalista
Specjalista ds. obsługi klienta –
j. czeski
(Lokalizacja-Warszawa, Mokotów)


Zakres obowiązków

Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę klientów czeskojęzycznych. Telefoniczne i mailowe wsparcie użytkowników sprzętu RTV/AGD globalnej marki - pierwsza linia wsparcia lub działu zajmującego się zarządzaniem relacjami z klientami biznesowymi i sprzedażą elektronarzędzi (sieci elektromarketów budowlanych)


Oczekiwania wobec kandydatów

Wykształcenie minimum średnie;
Native/biegła znajomość języka czeskiego w mowie i piśmie;
Znajomość j. angielskiego lub j. polskiego (potrzebna do komunikacji wewnętrznej);
Umiejętność obsługi  systemu operacyjnego Windows i pakietu MS Office;
Umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze;
Operatywność, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole;
Mile widziane doświadczenie związane z obsługą klienta/ wsparciem technicznym/ relacjami z partnerami biznesowymi, sprzedażą.


Oferujemy
Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie dla prestiżowej marki;
Szansę na awans wewnętrzny i zdobycie doświadczenia;
Konkurencyjne wynagrodzenie i możliwości rozwoju;
Stabilne zatrudnienie w wymiarze pełnego etatu;
Świadczenia pozapłacowe dla osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę (np. dofinansowanie „wczasów pod gruszą”, bony świąteczne, prywatne ubezpieczenie zdrowotne, dofinansowanie karty multisport);
Dla studentów możliwe zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia;
Miłą atmosferę pracy w międzynarodowym środowisku;
Konkursy i spotkania integracyjne;
Comiesięczny, słodki poczęstunek dla wszystkich pracowników - owoce lub słodycze.

O nas

Dbanie o klientów jest czynnikiem, który zwiększa ich wydatki konsumenckie, dlatego też Sitel umacnia swoją pozycję światowego lidera w zleconych usługach obsługi klienta. Sitel, dzięki swojemu dwudziestoośmioletniemu doświadczeniu w branży i zaangażowaniu pięćdziesięciu ośmiu tysięcy pracowników wspiera swoich partnerów w zarządzaniu relacjami z klientami w sposób zapewniający przewidywalny i mierzalny dochód z inwestycji w klienta, udoskonalając sprzedaż i zwiększając wydajność. Globalne rozwiązania Sitela obejmują pozyskiwanie i obsługę klienta, wsparcie techniczne, a także programy obsługi mediów społecznościowych. Usługi wsparcia prowadzone są w ponad 110 centrach w 23 krajach Ameryki Północnej i Południowej, w Europie, Afryce i w krajach Azji i Pacyfiku. Sitel zarządza programami obsługi klienta w imieniu najbardziej rozpoznawalnych marek globalnych w 40 językach. Sitel jest korporacją zamkniętą, w której większość udziałów należy do kanadyjskiej spółki Onyx Corporation.


W dokumentach prosimy o zamieszczenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.)”, prowadzonych przez Sitel Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wołoska 7." Złożenie aplikacji oznacza zgodę aplikującego na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesów rekrutacji zgonie z globalną polityką prywatności Sitel Worlwide Corporation (dostępnej na stronie www.sitel.com).

O nas

Dbanie o klientów jest czynnikiem, który zwiększa ich wydatki konsumenckie, dlatego też Sitel umacnia swoją pozycję światowego lidera w zleconych usługach obsługi klienta. Sitel, dzięki swojemu dwudziestoośmioletniemu doświadczeniu w branży i zaangażowaniu pięćdziesięciu ośmiu tysięcy pracowników wspiera swoich partnerów w zarządzaniu relacjami z klientami w sposób zapewniający przewidywalny i mierzalny dochód z inwestycji w klienta, udoskonalając sprzedaż i zwiększając wydajność. Globalne rozwiązania Sitela obejmują pozyskiwanie i obsługę klienta, wsparcie techniczne, a także programy obsługi mediów społecznościowych. Usługi wsparcia prowadzone są w ponad 110 centrach w 23 krajach Ameryki Północnej i Południowej, w Europie, Afryce i w krajach Azji i Pacyfiku. Sitel zarządza programami obsługi klienta w imieniu najbardziej rozpoznawalnych marek globalnych w 40 językach. Sitel jest korporacją zamkniętą, w której większość udziałów należy do kanadyjskiej spółki Onyx Corporation.

Specjalista ds. obsługi klienta –
j. czeski
(Lokalizacja-Warszawa, Mokotów)


Zakres obowiązków

Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę klientów czeskojęzycznych. Telefoniczne i mailowe wsparcie użytkowników sprzętu RTV/AGD globalnej marki - pierwsza linia wsparcia lub działu zajmującego się zarządzaniem relacjami z klientami biznesowymi i sprzedażą elektronarzędzi (sieci elektromarketów budowlanych)


Oczekiwania wobec kandydatów

Wykształcenie minimum średnie;
Native/biegła znajomość języka czeskiego w mowie i piśmie;
Znajomość j. angielskiego lub j. polskiego (potrzebna do komunikacji wewnętrznej);
Umiejętność obsługi  systemu operacyjnego Windows i pakietu MS Office;
Umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze;
Operatywność, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole;
Mile widziane doświadczenie związane z obsługą klienta/ wsparciem technicznym/ relacjami z partnerami biznesowymi, sprzedażą.


Oferujemy
Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie dla prestiżowej marki;
Szansę na awans wewnętrzny i zdobycie doświadczenia;
Konkurencyjne wynagrodzenie i możliwości rozwoju;
Stabilne zatrudnienie w wymiarze pełnego etatu;
Świadczenia pozapłacowe dla osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę (np. dofinansowanie „wczasów pod gruszą”, bony świąteczne, prywatne ubezpieczenie zdrowotne, dofinansowanie karty multisport);
Dla studentów możliwe zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia;
Miłą atmosferę pracy w międzynarodowym środowisku;
Konkursy i spotkania integracyjne;
Comiesięczny, słodki poczęstunek dla wszystkich pracowników - owoce lub słodycze.


W dokumentach prosimy o zamieszczenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.)”, prowadzonych przez Sitel Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wołoska 7." Złożenie aplikacji oznacza zgodę aplikującego na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesów rekrutacji zgonie z globalną polityką prywatności Sitel Worlwide Corporation (dostępnej na stronie www.sitel.com).

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy