Oferta pracy

Specjalista ds. obsługi klienta - j. niemiecki

S8 S.A.

6 0008 000 brutto / mies.
  • Katowice

    Katowice, śląskie
  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

Twój zakres obowiązków

Aktualnie poszukujemy osób na projekt P&O Ferries na stanowisko Customer Service Advisor specjalizacja język niemiecki. Obsługa Klientów związanych z branżą transportową. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie zajmowała się obsługą telefoniczną oraz mailową, która ma na celu wesprzeć Klientów w ich codziennej współpracy z firmą.

Nasze wymagania

  • Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta,

  • Dyspozycyjność do pracy od zaraz (40h/tydzień),

  • Zorganizowanie i samodzielność w działaniu,

  • Komunikatywność i otwartość,

  • Znajomość języków zgodnie z kryterium: J. niemiecki (C1) + j. angielski (C1).

To oferujemy

  • Atrakcyjny oraz przejrzysty system wynagrodzenia (podstawa + dodatek językowy),

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub umowę zlecenie dla studentów,

  • Praca od poniedziałku do piątku (9:30 - 18:00),

  • Benefity: ubezpieczenie grupowe; Karta Medicover Sport,

  • Szkolenie przygotowujące do pracy w języku angielskim,

  • Praca mieszana: infolinia przychodząca; e-mail; chat,

  • Praca w małym, max. 25 osobowym zespole (wysoki standard pracy).

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • ubezpieczenie na życie

  • spotkania integracyjne

  • brak dress code’u

  • kawa / herbata

  • napoje

S8 S.A.

S8 SA - Nasza firma od 2014 roku tworzy oblicze branży Call Center. To co wyróżnia nas na rynku to nieustanny dynamiczny rozwój, zgrany zespół pracowników oraz świetna atmosfera pracy w naszej firmie. Nie wahamy się używać sformułowania, iż jako S8 świadczymy bezkonkurencyjne outsourcingowe centrum obsługi dla Naszych Klientów.

Przewiń do profilu firmy