Decora S.A.

Specjalista ds. Obsługi klienta – j. Niemiecki [rekrutacja prowadzona online]

Decora S.A. O firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna

Decora S.A.

Ignacego Prądzyńskiego 24A

Środa Wielkopolska

Decora S.A. to LIDER na rynku akcesoriów do wykończenia oraz dekoracji wnętrz. Od 25 LAT inwestujemy w wiedzę, najnowszą technologię i know-how. Tworzymy i dostarczamy produkty dla najbardziej wymagających konsumentów. Dzielimy się doświadczeniem i wyznaczamy trendy. Jesteśmy EXPERTAMI w tym co robimy.
 
Organizacja wielokrotnie honorowana i nagradzana w uznaniu osiągnięć i profesjonalizmu w działaniu. Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi klienta – j. Niemiecki
[rekrutacja prowadzona online]
Miejsce pracy: Środa Wielkopolska

W naszym zespole zyskasz:

  • ciekawą pracę i zatrudnienie na umowie o pracę
  • wypłatę zawsze na czas
  • liczne kursy i szkolenia w tym kursy językowe
  • kartę Multisport
  • prywatną opiekę medyczna finansowana przez pracodawcę
  • możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia grupowego
  • dofinansowanie choinkowe
  • wyprawki dla dzieci pracowników
  • bezpłatny parking dla zmotoryzowanych

Do Twoich zadań będzie należeć:

  • telefoniczna obsługa sprzedażowa i posprzedażowa klientów dedykowanego rynku
  • obsługa zamówień w systemie operacyjnym
  • realizacja planów sprzedaży
  • terminowość wykonania działań operacyjnych dotyczących projektów sprzedażowych
  • utrzymywanie pozytywnych relacji z zagranicznymi partnerami handlowymi
  • zapewnienie najwyższej jakości obsługi

Aby realizować zadania potrzebujesz:

  • znajomości języka niemieckiego na poziomie min. B2/C1
  • bardzo dobrej obsługi komputera w zakresie MS Office (szczególnie Excel)
  • znajomości specyfiki pracy lub doświadczenie w obszarze customer service/call center
  • wykształcenia wyższego (preferowany profil ekonomiczny)
  • znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • doświadczenia w pracy z programem SAP - atut
  • nastawienia na realizację celów
  • komunikatywności i umiejętności pracy w zespole

Kliknięcie przycisku „Wyślij” oznacza, że wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji, prowadzonych przez Decora S.A. zgodnie z postanowieniami ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002 r., nr. 101, poz. 926 ze zm.). Podanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje Ci prawo do wglądu do danych, ich poprawiania lub usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacji i spowoduje niezwłoczne usunięcie Twoich danych. Jeżeli nie wyrażasz takiej zgody, prosimy, abyś nie klikał tego przycisku.

Decora S.A. to LIDER na rynku akcesoriów do wykończenia oraz dekoracji wnętrz. Od 25 LAT inwestujemy w wiedzę, najnowszą technologię i know-how. Tworzymy i dostarczamy produkty dla najbardziej wymagających konsumentów. Dzielimy się doświadczeniem i wyznaczamy trendy. Jesteśmy EXPERTAMI w tym co robimy.
 
Organizacja wielokrotnie honorowana i nagradzana w uznaniu osiągnięć i profesjonalizmu w działaniu. Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi klienta – j. Niemiecki
[rekrutacja prowadzona online]

W naszym zespole zyskasz:

  • ciekawą pracę i zatrudnienie na umowie o pracę
  • wypłatę zawsze na czas
  • liczne kursy i szkolenia w tym kursy językowe
  • kartę Multisport
  • prywatną opiekę medyczna finansowana przez pracodawcę
  • możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia grupowego
  • dofinansowanie choinkowe
  • wyprawki dla dzieci pracowników
  • bezpłatny parking dla zmotoryzowanych

Do Twoich zadań będzie należeć:

  • telefoniczna obsługa sprzedażowa i posprzedażowa klientów dedykowanego rynku
  • obsługa zamówień w systemie operacyjnym
  • realizacja planów sprzedaży
  • terminowość wykonania działań operacyjnych dotyczących projektów sprzedażowych
  • utrzymywanie pozytywnych relacji z zagranicznymi partnerami handlowymi
  • zapewnienie najwyższej jakości obsługi

Aby realizować zadania potrzebujesz:

  • znajomości języka niemieckiego na poziomie min. B2/C1
  • bardzo dobrej obsługi komputera w zakresie MS Office (szczególnie Excel)
  • znajomości specyfiki pracy lub doświadczenie w obszarze customer service/call center
  • wykształcenia wyższego (preferowany profil ekonomiczny)
  • znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • doświadczenia w pracy z programem SAP - atut
  • nastawienia na realizację celów
  • komunikatywności i umiejętności pracy w zespole

Kliknięcie przycisku „Wyślij” oznacza, że wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji, prowadzonych przez Decora S.A. zgodnie z postanowieniami ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002 r., nr. 101, poz. 926 ze zm.). Podanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje Ci prawo do wglądu do danych, ich poprawiania lub usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacji i spowoduje niezwłoczne usunięcie Twoich danych. Jeżeli nie wyrażasz takiej zgody, prosimy, abyś nie klikał tego przycisku.

Ogłoszenie archiwalne