Ta oferta pracy jest nieaktualna od 1137 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. obsługi klienta – j. niemiecki

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 06.05.2015

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.


    Do naszego biura w Warszawie poszukujemy obecnie osób na stanowisko:

    Specjalista ds. obsługi klienta –
    j. niemiecki

    Zakres obowiązków
    Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę klientów niemieckojęzycznych (obszar D-A-CH). Mailowe oraz telefoniczne procedurowe wsparcie użytkowników największej na świecie sprzedażowej witryny aukcyjnej on-line.


    Oczekiwania wobec kandydatów

    Wykształcenie minimum średnie;
    Biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie;
    Umiejętność obsługi systemu operacyjnego Windows i pakietu MS Office;
    Umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze;
    Operatywność, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole;
    Dyspozycyjność na szkolenia wstępne od pn.-pt .w godz. 8.00-16.00
    Mile widziane doświadczenie związanez obsługą klienta


    Oferujemy
    Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie dla prestiżowej marki;
    Szansę na awans wewnętrzny i zdobycie doświadczenia;
    Konkurencyjne wynagrodzenie – do 4000 PLN brutto miesięcznie po okresie próbnym;
    Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (również w niepełnym wymiarze czasu pracy);
    Dla studentów możliwe zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia;
    Elastyczne godziny pracy umożliwiające połączenie obowiązków uczelnianych z pracą;
    Świadczenia pozapłacowe dla osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę (np. dofinansowanie „wczasów pod gruszą”, bony świąteczne, prywatne ubezpieczenie zdrowotne, dofinansowanie karty multisport);
    Miłą atmosferę pracy w międzynarodowym środowisku;
    Konkursy i spotkania integracyjne;
    Comiesięczny, słodki poczęstunek dla wszystkich pracowników- owoce lub słodycze;


    O nas

    Dbanie o klientów jest czynnikiem, który zwiększa ich wydatki konsumenckie, dlatego też Sitel umacnia swoją pozycję światowego lidera w zleconych usługach obsługi klienta. Sitel, dzięki swojemu dwudziestoośmioletniemu doświadczeniu w branży i zaangażowaniu pięćdziesięciu ośmiu tysięcy pracowników wspiera swoich partnerów w zarządzaniu relacjami z klientami w sposób zapewniający przewidywalny i mierzalny dochód z inwestycji w klienta, udoskonalając sprzedaż i zwiększając wydajność. Globalne rozwiązania Sitela obejmują pozyskiwanie i obsługę klienta, wsparcie techniczne, a także programy obsługi mediów społecznościowych. Usługi wsparcia prowadzone są w ponad 110 centrach w 23 krajach Ameryki Północnej i Południowej, w Europie, Afryce i w krajach Azji i Pacyfiku. Sitel zarządza programami obsługi klienta w imieniu najbardziej rozpoznawalnych marek globalnych w 40 językach. Sitel jest korporacją zamkniętą, w której większość udziałów należy do kanadyjskiej spółki Onyx Corporation.

     

    W dokumentach prosimy o zamieszczenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.)”, prowadzonych przez Sitel Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wołoska 7." Złożenie aplikacji oznacza zgodę aplikującego na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesów rekrutacji zgonie z globalną polityką prywatności Sitel Worlwide Corporation (dostępnej na stronie www.sitel.com).