Ta oferta pracy jest nieaktualna od 564 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. obsługi klienta – j. niemiecki

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 07.02.2017

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Specjalista ds. obsługi klienta
    – j. niemiecki

    (Lokalizacja-Warszawa, Mokotów)
     
    Zakres obowiązków

    Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę klientów niemieckojęzycznych. Mailowe wsparcie użytkowników witryny aukcyjnej lub telefoniczne wsparcie administracyjno-logistyczne użytkowników sprzętu IT globalnej marki (koordynacja zamówień, zwrotów, procesu recyclingu) lub telefoniczne i mailowe, techniczne wsparcie użytkowników sprzętu RTV  globalnej marki.

    Oczekiwania wobec kandydatów

    Wykształcenie minimum średnie;
    Biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie;
    Umiejętność obsługi systemu operacyjnego Windows i pakietu MS Office;
    Umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze;
    Operatywność, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole;
    Dobra dykcja;
    Mile widziane doświadczenie związane z obsługą klienta/ wsparciem technicznym.

    Oferujemy

    Korzystne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę;
    Możliwość pracy w pełnym wymiarze godzin lub na część etatu;
    Świadczenia pozapłacowe (np. dofinansowanie „wczasów pod gruszą”, bony świąteczne, prywatne ubezpieczenie zdrowotne, dofinansowanie karty multisport);
    Miłą atmosferę pracy w międzynarodowym środowisku;
    Konkursy i spotkania integracyjne;
    Comiesięczny, słodki poczęstunek dla wszystkich pracowników - owoce lub słodycze.

    O nas

    Dbanie o klientów jest czynnikiem, który zwiększa ich wydatki konsumenckie, dlatego też Sitel umacnia swoją pozycję światowego lidera w zleconych usługach obsługi klienta.
    Sitel, dzięki swojemu dwudziestoośmioletniemu doświadczeniu w branży i zaangażowaniu pięćdziesięciu ośmiu tysięcy pracowników wspiera swoich partnerów w zarządzaniu relacjami z klientami w sposób zapewniający przewidywalny i mierzalny dochód z inwestycji w klienta, udoskonalając sprzedaż i zwiększając wydajność.
    Globalne rozwiązania Sitela obejmują pozyskiwanie i obsługę klienta, wsparcie techniczne, a także programy obsługi mediów społecznościowych. Usługi wsparcia prowadzone są w ponad 110 centrach w 23 krajach Ameryki Północnej i Południowej, w Europie, Afryce i w krajach Azji i Pacyfiku. Sitel zarządza programami obsługi klienta w imieniu najbardziej rozpoznawalnych marek globalnych w 40 językach.
    Sitel jest spółką zależną Grupy Acticall. Wejdź na Sitel.com i dowiedz się więcej.


    Zobacz dlaczego warto do nas dołączyć!


    Prosimy przesyłać CV na adres wraz z załączoną klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.)”, prowadzonych przez Sitel Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wołoska 7. Złożenie aplikacji oznacza zgodę aplikującego na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesów rekrutacji zgonie z globalną polityką prywatności Sitel Worlwide Corporation (informacja o polityce prywatności dostępna na stronie www.sitel.com)"