Ta oferta pracy jest nieaktualna od 345 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. obsługi klienta – j. niemiecki

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 2017-04-11

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

     
    Specjalista ds. obsługi klienta – j. niemiecki

    Warszawa, Mokotów


     

    Zakres obowiązków

    Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę klientów niemieckojęzycznych. Telefoniczne wsparcie użytkowników sprzętu RTV globalnej marki, pierwsza linia wsparcia technicznego.

    Oczekiwania wobec kandydatów

    Wykształcenie minimum średnie;
    Biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie;
    Umiejętność obsługi  systemu operacyjnego Windows i pakietu MS Office;
    Umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze;
    Operatywność, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole;
    Dobra dykcja;
    Mile widziane doświadczenie związane z obsługą klienta/ wsparciem technicznym.

    Oferujemy

    Wysokie stawki;
    Korzystne warunki  zatrudnienia na podstawie umowy o pracę;
    Możliwość pracy w pełnym wymiarze godzin lub na część etatu;
    Świadczenia pozapłacowe (np. dofinansowanie „wczasów pod gruszą”, bony świąteczne, prywatne ubezpieczenie zdrowotne, dofinansowanie karty multisport);
    Miłą atmosferę pracy w międzynarodowym środowisku;
    Konkursy i spotkania integracyjne;
    Comiesięczny, słodki poczęstunek dla wszystkich pracowników – owoce lub słodycze.

    O nas

    Sitel współpracuje z wieloma światowymi markami, wykorzystując przemiany dokonujące się w przemyśle i umożliwiając klientom zdobycie cennego doświadczenia. Sitel jest również jednym z wiodących światowych dostawców usług outsourcingowych. Dzięki swojemu trzydziestoośmioletniemu doświadczeniu w branży i zaangażowaniu ponad siedemdziesięciu pięciu tysięcy pracowników wspiera swoich partnerów w zarządzaniu relacjami z klientami. Usługi wsparcia dla ponad czterystu klientów prowadzone są w 146 centrach zlokalizowanych w 22 krajach. Sitel zarządza programami obsługi klienta w imieniu najbardziej rozpoznawalnych globalnych marek w 48 językach.
    Wejdź na Sitel.com i dowiedz się więcej.

     

    Zobacz dlaczego warto do nas dołączyć!

    Prosimy przesyłać CV wraz z załączoną klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.)”, prowadzonych przez Sitel Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wołoska 7. Złożenie aplikacji oznacza zgodę aplikującego na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesów rekrutacji zgonie z globalną polityką prywatności Sitel Worlwide Corporation (informacja o polityce prywatności dostępna na stronie www.sitel.com)"