Ta oferta pracy jest nieaktualna od 622 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. obsługi klienta – j. polski

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 07.02.2017

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Specjalista ds. obsługi klienta – j. polski
    (Lokalizacja-Warszawa, Mokotów)


    Zakres obowiązków

    Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę klientów polskojęzycznych. Telefoniczne i mailowe wsparcie techniczne dla użytkowników sprzętu RTV/AGD/GSM lub telefoniczne wsparcie użytkowników sprzętu komputerowego.


    Oczekiwania wobec kandydatów

    Wykształcenie minimum średnie;
    Umiejętność posługiwania się poprawną polszczyzną;
    Umiejętność obsługi systemu operacyjnego Windows i pakietu MS Office;
    Operatywność, dobra organizacja i wysoki poziom motywacji do pracy;
    Znajomość technik sprzedaży będzie dodatkowym atutem;
    Mile widziane doświadczenie związane ze sprzedażą w podobnym sektorze / CC.


    Oferujemy

    Pracę w międzynarodowej organizacji dla prestiżowej marki;
    Szkolenia produktowe i sprzedażowe/z obsługi Klienta;
    Szansę na awans wewnętrzny i możliwość zdobycia doświadczenia;
    Stabilne zatrudnienie w wymiarze części lub pełnego etatu;
    Świadczenia pozapłacowe (np. dofinansowanie „wczasów pod gruszą”, bony świąteczne, prywatne ubezpieczenie zdrowotne, dofinansowanie karty multisport);
    Dofinansowanie relokacji;
    Konkursy i spotkania integracyjne;
    Comiesięczny słodki poczęstunek dla wszystkich pracowników – owoce lub słodycze.

    O nas

    Dbanie o klientów jest czynnikiem, który zwiększa ich wydatki konsumenckie, dlatego też Sitel umacnia swoją pozycję światowego lidera w zleconych usługach obsługi klienta. Sitel, dzięki swojemu dwudziestoośmioletniemu doświadczeniu w branży i zaangażowaniu sześćdziesięciu trzech tysięcy pracowników wspiera swoich partnerów w zarządzaniu relacjami z klientami w sposób zapewniający przewidywalny i mierzalny dochód z inwestycji w klienta, udoskonalając sprzedaż i zwiększając wydajność. Globalne rozwiązania Sitela obejmują pozyskiwanie i obsługę klienta, wsparcie techniczne, a także programy obsługi mediów społecznościowych. Usługi wsparcia prowadzone są w ponad 110 centrach w 23 krajach Ameryki Północnej i Południowej, w Europie, Afryce i w krajach Azji i Pacyfiku. Sitel zarządza programami obsługi klienta w imieniu najbardziej rozpoznawalnych marek globalnych w 40 językach. Sitel jest spółką zależną Grupy Acticall. Dowiedz się więcej: sitel.com

    Zobacz dlaczego warto do nas dołączyć!


    W dokumentach aplikacyjnyh prosimy umieścić klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.)”, prowadzonych przez Sitel Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wołoska 7. Złożenie aplikacji oznacza zgodę aplikującego na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesów rekrutacji zgonie z globalną polityką prywatności Sitel Worlwide Corporation (informacja o polityce prywatności dostępna na stronie www.sitel.com)"