Ta oferta pracy jest nieaktualna od 277 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. obsługi klienta – j. polski

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 2017-02-07

Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

Specjalista ds. obsługi klienta – j. polski
(Lokalizacja-Warszawa, Mokotów)


Zakres obowiązków

Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę klientów polskojęzycznych. Telefoniczne i mailowe wsparcie techniczne dla użytkowników sprzętu RTV/AGD/GSM lub telefoniczne wsparcie użytkowników sprzętu komputerowego.


Oczekiwania wobec kandydatów

Wykształcenie minimum średnie;
Umiejętność posługiwania się poprawną polszczyzną;
Umiejętność obsługi systemu operacyjnego Windows i pakietu MS Office;
Operatywność, dobra organizacja i wysoki poziom motywacji do pracy;
Znajomość technik sprzedaży będzie dodatkowym atutem;
Mile widziane doświadczenie związane ze sprzedażą w podobnym sektorze / CC.


Oferujemy

Pracę w międzynarodowej organizacji dla prestiżowej marki;
Szkolenia produktowe i sprzedażowe/z obsługi Klienta;
Szansę na awans wewnętrzny i możliwość zdobycia doświadczenia;
Stabilne zatrudnienie w wymiarze części lub pełnego etatu;
Świadczenia pozapłacowe (np. dofinansowanie „wczasów pod gruszą”, bony świąteczne, prywatne ubezpieczenie zdrowotne, dofinansowanie karty multisport);
Dofinansowanie relokacji;
Konkursy i spotkania integracyjne;
Comiesięczny słodki poczęstunek dla wszystkich pracowników – owoce lub słodycze.

O nas

Dbanie o klientów jest czynnikiem, który zwiększa ich wydatki konsumenckie, dlatego też Sitel umacnia swoją pozycję światowego lidera w zleconych usługach obsługi klienta. Sitel, dzięki swojemu dwudziestoośmioletniemu doświadczeniu w branży i zaangażowaniu sześćdziesięciu trzech tysięcy pracowników wspiera swoich partnerów w zarządzaniu relacjami z klientami w sposób zapewniający przewidywalny i mierzalny dochód z inwestycji w klienta, udoskonalając sprzedaż i zwiększając wydajność. Globalne rozwiązania Sitela obejmują pozyskiwanie i obsługę klienta, wsparcie techniczne, a także programy obsługi mediów społecznościowych. Usługi wsparcia prowadzone są w ponad 110 centrach w 23 krajach Ameryki Północnej i Południowej, w Europie, Afryce i w krajach Azji i Pacyfiku. Sitel zarządza programami obsługi klienta w imieniu najbardziej rozpoznawalnych marek globalnych w 40 językach. Sitel jest spółką zależną Grupy Acticall. Dowiedz się więcej: sitel.com

Zobacz dlaczego warto do nas dołączyć!


W dokumentach aplikacyjnyh prosimy umieścić klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.)”, prowadzonych przez Sitel Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wołoska 7. Złożenie aplikacji oznacza zgodę aplikującego na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesów rekrutacji zgonie z globalną polityką prywatności Sitel Worlwide Corporation (informacja o polityce prywatności dostępna na stronie www.sitel.com)"

Zaloguj się do konta

Zaloguj się, aby łatwiej szukać pracy.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Niepoprawne hasło albo email.

Niepoprawne hasło.

Wystąpił błąd podczas logowania.

Niepoprawny link.

Zbyt wiele nieprawidłowych prób podania hasła. <span id="validationErrorTimerText">Spróbuj ponownie za <span id="validationErrorTimer">{0}</span> <span id="validationErrorTimerUnit">sekund</span>.</span>

  • lub Załóż konto

Załóż konto

Załóż konto, aby łatwiej szukać pracy.

Przepraszamy, podczas rejestracji wystąpił błąd.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Użytkownik o podanym adresie e-mail jest już zarejestrowany.

Przepraszamy, wystąpił błąd podczas tworzenia użytkownika

  • lub Zaloguj się