Timken Polska Sp. z o.o.

Specjalista ds. Obsługi Klienta – j. włoski

Timken Polska Sp. z o.o.O firmie

Timken Polska Sp. z o.o.

Warszawska 3

Sosnowiec

Grafika górna
Film
Dołącz do jednej z firm o najwyższym standardzie etyki na świecie – wyróżnienie to otrzymaliśmy już dziewiąty raz.
Film

Poszukujemy kandydata / kandydatki na stanowisko:

Specjalista ds. Obsługi Klienta – j. włoski
Miejsce pracy: Sosnowiec

Zakres obowiązków:

  • logistyczna obsługa zamówień dla przydzielonej grupy kluczowych włoskich klientów firmy Timken
  • monitorowanie zamówień w systemie SAP, kontrolowanie terminów dostaw i dostępności produktów, rozwiązywanie problemów związanych z procesem dostawy, efektywna komunikacja mailowa i telefoniczna
  • współpraca z innymi działami firmy Timken na całym świecie (produkcja, sprzedaż, marketing, dział cen) w celu realizacji zamówienia klienta

Wymagania:

  • biegła znajomość języka włoskiego
  • mile widziane doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą włoskiego klienta w centrum usług biznesowych, centrum logistycznym, firmie międzynarodowej
  • dobra znajomość języka angielskiego
  • wykształcenie licencjackie/magisterskie
  • umiejętność szybkiego uczenia się i samodzielność
  • umiejętność pracy w zespole

Oferujemy:

  • ciekawą pracę w międzynarodowym środowisku przy wykorzystaniu nowoczesnego systemu SAP oraz innych narzędzi
  • intensywne 4-tygodniowe szkolenie wstępne – system SAP, procesy, procedury, produkty
  • przyjazną atmosferę i wsparcie bardziej doświadczonych członków zespołu
  • elastyczny system czasu pracy
Firma Timken oferuje rosnącą gamę łożysk inżynieryjnych i układów mechanicznego przenoszenia mocy, zwiększających niezawodność oraz wydajność maszyn i urządzeń światowej klasy, wszystko po to by świat biegł do przodu! W 2018 roku sprzedaż Timkena wyniosła 3.6 miliarda USD. Obecnie Timken zatrudnia na całym świecie ponad 18 000 pracowników i prowadzi działalność w 35 krajach.

Dlaczego Timken?

  • Doskonalenie wiedzy i wdrażanie innowacji od ponad wieku
  • Kultura najwyższej jakości i wydajności
  • Globalne, zróżnicowane środowisko
  • Produkty, które przyczyniają się do zrównoważonego rozwoju
  • Zobowiązanie do wspierania lokalnych społeczności
Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami.

Informujemy, że administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Timken Polska Sp. z o.o., z siedzibą w Sosnowcu, ul. Generała Stefana Grota-Roweckiego 130. Ma Pan/Pani prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych poprzez wysłanie maila na adres [email protected] Podanie danych jest dobrowolne, zgodnie z zapisami Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679). Przetwarzanie innych danych niż t , o których mowa w przywołanej ustawie, jest możliwe na podstawie Pana/Pani zgody (art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679). Dane osobowe będą przetwarzane do czasu zakończenia postępowania rekrutacyjnego, a w przypadku wyrażenia zgody na udział w przyszłych postępowaniach rekrutacyjnych do czasu wycofania tej zgody. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może zostać wycofana w dowolnym momencie. Odbiorcami danych mogą być podmioty doradztwa personalnego, wspierające Timken Polska Sp. z o. o. w realizacji procesu rekrutacji. Jednocześnie informujemy, że przysługuje Panu / Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Film

Poszukujemy kandydata / kandydatki na stanowisko:

Specjalista ds. Obsługi Klienta – j. włoski

Zakres obowiązków:

  • logistyczna obsługa zamówień dla przydzielonej grupy kluczowych włoskich klientów firmy Timken
  • monitorowanie zamówień w systemie SAP, kontrolowanie terminów dostaw i dostępności produktów, rozwiązywanie problemów związanych z procesem dostawy, efektywna komunikacja mailowa i telefoniczna
  • współpraca z innymi działami firmy Timken na całym świecie (produkcja, sprzedaż, marketing, dział cen) w celu realizacji zamówienia klienta

Wymagania:

  • biegła znajomość języka włoskiego
  • mile widziane doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą włoskiego klienta w centrum usług biznesowych, centrum logistycznym, firmie międzynarodowej
  • dobra znajomość języka angielskiego
  • wykształcenie licencjackie/magisterskie
  • umiejętność szybkiego uczenia się i samodzielność
  • umiejętność pracy w zespole

Oferujemy:

  • ciekawą pracę w międzynarodowym środowisku przy wykorzystaniu nowoczesnego systemu SAP oraz innych narzędzi
  • intensywne 4-tygodniowe szkolenie wstępne – system SAP, procesy, procedury, produkty
  • przyjazną atmosferę i wsparcie bardziej doświadczonych członków zespołu
  • elastyczny system czasu pracy

Informujemy, że administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Timken Polska Sp. z o.o., z siedzibą w Sosnowcu, ul. Generała Stefana Grota-Roweckiego 130. Ma Pan/Pani prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych poprzez wysłanie maila na adres [email protected] Podanie danych jest dobrowolne, zgodnie z zapisami Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679). Przetwarzanie innych danych niż t , o których mowa w przywołanej ustawie, jest możliwe na podstawie Pana/Pani zgody (art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679). Dane osobowe będą przetwarzane do czasu zakończenia postępowania rekrutacyjnego, a w przypadku wyrażenia zgody na udział w przyszłych postępowaniach rekrutacyjnych do czasu wycofania tej zgody. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może zostać wycofana w dowolnym momencie. Odbiorcami danych mogą być podmioty doradztwa personalnego, wspierające Timken Polska Sp. z o. o. w realizacji procesu rekrutacji. Jednocześnie informujemy, że przysługuje Panu / Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami.

Ogłoszenie archiwalne