Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Bioeko Grupa TAURON sp. z.o.o.O firmie

Bioeko Grupa TAURON sp. z.o.o.

Energetyków 15

Jaworzno

Kim jesteśmy?

MegaMocna drużyna Grupy TAURON to 26 tys. pracowników.
Każdego dnia wkładamy moc energii, aby zapewnić komfort i bezpieczeństwo kilku milionom klientów. Jesteśmy jedną z największych grup energetycznych w kraju i działamy głównie na południu Polski. Jesteśmy nastawieni na klienta, rozwój i innowacje.


Tworzymy ENERGETYKĘ JUTRA.
Dostarczamy nowoczesne rozwiązania, które dają energię w ciągle zmieniającym się świecie. Nasz potencjał stanowi energia elektryczna i gaz.

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Twoje zadania

  • Rozwój i realizacja kompleksowej obsługi klientów oraz ewidencji operacji produkcyjno-logistycznych,
  • Aktywny kontakt z klientami wspierający sprzedaż, w tym w celu sprawnej obsługi zamówień, obsługi reklamacji,
  • Realizowanie polityki handlowej Spółki w zakresie sprzedaży wyrobów gotowych,
  • Zarządzanie zamówieniami Klientów (w tym w systemie IFS), sprawdzanie dostępności towarów i ich rezerwacja, potwierdzanie przyjętych zamówień, informowanie Klientów o szczegółach realizacji zamówienia,
  • Terminowe wystawianie i ekspedycja dokumentów handlowych, faktur sprzedażowych, faktur korekt,
  • Aktualizacja bazy danych kontrahentów, towarów i produktów w IFS,
  • Bieżące ewidencjonowanie działań operacyjnych w IFS,
  • Nadzór nad terminowym zwrotem potwierdzonej przez Klienta dokumentacji handlowej,
  • Rozwój obecnych i wdrażanie nowych systemów informacyjnych i informatycznych w celu usprawnienia prowadzenia procesów obsługi Klienta w całym łańcuchu dostaw, w tym IFS i Contact Center,
  • Monitorowanie zmian w zakresie wymagań regulacyjnych w obszarze UPW/UPS oraz implementacja rozwiązań w Spółce,
  • Sporządzanie analiz i raportów związanych z oceną efektywności procesu obsługi Klienta,
  • Udział w projektach w Grupie TPE,
  • Wykonywanie innych poleceń oraz prac zleconych przez bezpośredniego przełożonego i przełożonych wyższego szczebla, wynikających z istoty i charakteru zajmowanego stanowiska.

Nasze oczekiwania

  • Wykształcenie minimum średnie,
  • Bardzo dobra znajomość MS Office,
  • Zdolności analityczne i negocjacyjne,
  • Aktywne prawo jazdy kat. B.

 

Mile widziane

  • Wykształcenie wyższe,
  • Minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • Znajomość systemu IFS, SAP, CRM.

Oferujemy

  • Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne
  • Program
    wdrożeniowy
  • Prywatna opieka medyczna
  • Ubezpieczenie
    na życie
  • Pracowniczy Program Emerytalny
  • Dofinansowanie
    do wypoczynku
  • Karta
    Multisport
  • Udogodnienia dla rodziców oraz przyszłych mam

Oferta różni się w zależności od Spółki/lokalizacji.
Sprawdź podczas rozmowy rekrutacyjnej, co jeszcze możemy Ci zaoferować.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

 

Zachęcamy do zapoznania się z klauzulą informacyjną dotyczącą procesu rekrutacji pod adresem https://bioeko.tauron.pl/-/media/offer-documents/biomasa/klauzule/klauzula-rekrutacja.ashx


Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.

Spółka: Bioeko Grupa TAURON sp. z o.o.

Lokalizacja: Jaworzno

Ogłoszenie archiwalne