Oferta pracy

Specjalista ds. Obsługi Klienta - język niemiecki

Primagran Sp. z o.o. O firmie

Primagran Sp. z o.o.

Olivia Gate

Gdańsk

Primagran jest nowoczesną firmą rodzinną, jednym z liderów w branży oraz laureatem wielu uznanych nagród konsumenckich i branżowych. Otrzymaliśmy również prestiżowy tytuł Pomorskiego Pracodawcy Roku 2019.

Chcąc spełnić oczekiwania naszych Klientów, codziennie tworzymy i dostarczamy wysokiej jakości produkty, głównie zlewozmywaki granitowe oraz akcesoria kuchenne. Działamy w modelu e-commerce. Nasza marka jest ceniona na rynku krajowym oraz rynkach zagranicznych, m.in. w Niemczech, Austrii, Francji, Hiszpanii, we Włoszech, Czechach, Słowacji czy na Węgrzech. 

W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy
poszukujemy właśnie Ciebie!

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
- JĘZYK NIEMIECKI

Jako Specjalista ds. Obsługi Klienta będziesz:

  • aktywnie obsługiwać bieżące procesy sprzedażowe w tym telefoniczna, mailowa obsługa klientów w zakresie przyjmowania i koordynacji realizacji zamówień,
  • zapewniać terminową realizację zamówień, rzetelne informacje dla Klientów odnośnie terminów realizacji zamówień, dostępności produktów,
  • utrzymywać pozytywne relacje z Klientami, dostawcami,
  • kompletować dokumenty potrzebne do realizacji zamówienia oraz wystawiania faktur przyjmowania i rozpatrywania reklamacji,
  • brać udział w kształtowaniu procesów i wskaźników zwiększające efektywność procesów obsługi,
  • budować pozytywny wizerunek firmy,
  • pracować na zintegrowanym systemie SAP Business One,
  • uczestniczyć w dodatkowych ogólnofirmowych projektach oraz współpracować z innymi działami w organizacji;

Wymagania, które powinieneś spełnić to:

  • [warunek konieczny] biegła znajomość języka niemieckiego,
  • wykształcenie wyższe lub w trakcie nauki,
  • minimum roczne doświadczenie na stanowisku związanej z telefoniczną obsługą klientów polskich oraz zagranicznych i lub sprzedażą,
  • mile widziane doświadczenie w koordynowaniu pracy kilkuosobowego zespołu zajmującego się obsługą klientów,
  • dobra znajomość obsługi komputera (MS Office),
  • rozwinięte umiejętności komunikacyjne, wysoka kultura osobista,
  • dobra i efektywna organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole,
  • otwartość i gotowość do podnoszenia swoich kwalifikacji zawodowych,
  • znajomość innych języków obcych będzie atutem,
  • prawo jazdy kat. B oraz gotowość do pracy w dwóch lokalizacjach w systemie rotacyjnym;

Dołączając do naszego zespołu:

  • otrzymasz interesującą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • dołączysz do zgranego zespołu, w którym panuje dobra atmosfera pracy i wysokie standardy etyczne,
  • stworzymy Ci szanse rozwoju zawodowego,
  • zapewnimy szkolenia wdrażające oraz rozwijające Twoje kompetencje,
  • otrzymasz wsparcie doświadczonej kadry managerskiej,
  • będziesz mógł skorzystać z oferty benefitów pozapłacowych m.in.: ubezpieczenie grupowe, dofinansowanie do karty sportowej, świeże owoce, itp.

CZEKAMY NA CIEBIE!
DOŁĄCZ DO NAS!

Prosimy o aplikowanie na ofertę za pomocą przycisku "Aplikuj"

Informujemy, że skontaktujmy się w wybranymi kandydatami.

Ogłoszenie archiwalne