Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcySpecjalista ds. Obsługi Klienta - język niemiecki
Primagran Sp. z o.o. O firmie
- Olivia Gate, aleja Grunwaldzka 472, 80-309 Gdańsk, PolskaGdańsk, pomorskie
- Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
- Umowa o pracę
- Pełny etat
- Specjalista (Mid / Regular)
Primagran Sp. z o.o.
Olivia Gate
Gdańsk
Primagran jest nowoczesną firmą rodzinną, jednym z liderów w branży oraz laureatem wielu uznanych nagród konsumenckich i branżowych. Otrzymaliśmy również prestiżowy tytuł Pomorskiego Pracodawcy Roku 2019.
Chcąc spełnić oczekiwania naszych Klientów, codziennie tworzymy i dostarczamy wysokiej jakości produkty, głównie zlewozmywaki granitowe oraz akcesoria kuchenne. Działamy w modelu e-commerce. Nasza marka jest ceniona na rynku krajowym oraz rynkach zagranicznych, m.in. w Niemczech, Austrii, Francji, Hiszpanii, we Włoszech, Czechach, Słowacji czy na Węgrzech.
W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy
poszukujemy właśnie Ciebie!
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
- JĘZYK NIEMIECKI
- JĘZYK NIEMIECKI
Jako Specjalista ds. Obsługi Klienta będziesz:
- aktywnie obsługiwać bieżące procesy sprzedażowe w tym telefoniczna, mailowa obsługa klientów w zakresie przyjmowania i koordynacji realizacji zamówień,
- zapewniać terminową realizację zamówień, rzetelne informacje dla Klientów odnośnie terminów realizacji zamówień, dostępności produktów,
- utrzymywać pozytywne relacje z Klientami, dostawcami,
- kompletować dokumenty potrzebne do realizacji zamówienia oraz wystawiania faktur przyjmowania i rozpatrywania reklamacji,
- brać udział w kształtowaniu procesów i wskaźników zwiększające efektywność procesów obsługi,
- budować pozytywny wizerunek firmy,
- pracować na zintegrowanym systemie SAP Business One,
- uczestniczyć w dodatkowych ogólnofirmowych projektach oraz współpracować z innymi działami w organizacji;
Wymagania, które powinieneś spełnić to:
- [warunek konieczny] biegła znajomość języka niemieckiego,
- wykształcenie wyższe lub w trakcie nauki,
- minimum roczne doświadczenie na stanowisku związanej z telefoniczną obsługą klientów polskich oraz zagranicznych i lub sprzedażą,
- mile widziane doświadczenie w koordynowaniu pracy kilkuosobowego zespołu zajmującego się obsługą klientów,
- dobra znajomość obsługi komputera (MS Office),
- rozwinięte umiejętności komunikacyjne, wysoka kultura osobista,
- dobra i efektywna organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole,
- otwartość i gotowość do podnoszenia swoich kwalifikacji zawodowych,
- znajomość innych języków obcych będzie atutem,
- prawo jazdy kat. B oraz gotowość do pracy w dwóch lokalizacjach w systemie rotacyjnym;
Dołączając do naszego zespołu:
- otrzymasz interesującą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- dołączysz do zgranego zespołu, w którym panuje dobra atmosfera pracy i wysokie standardy etyczne,
- stworzymy Ci szanse rozwoju zawodowego,
- zapewnimy szkolenia wdrażające oraz rozwijające Twoje kompetencje,
- otrzymasz wsparcie doświadczonej kadry managerskiej,
- będziesz mógł skorzystać z oferty benefitów pozapłacowych m.in.: ubezpieczenie grupowe, dofinansowanie do karty sportowej, świeże owoce, itp.
CZEKAMY NA CIEBIE!
DOŁĄCZ DO NAS!
Prosimy o aplikowanie na ofertę za pomocą przycisku "Aplikuj"
Informujemy, że skontaktujmy się w wybranymi kandydatami.
Ogłoszenie archiwalne