DGS Poland Sp. z o.o.

Specjalista ds. obsługi klienta - język niemiecki

DGS Poland Sp. z o.o.O firmie

  • Szczecin

    zachodniopomorskie
  • Ogłoszenie wygasło 5 lat temu
  • Specjalista

Dołączając do naszego zespołu DGS Customer Service wspierającego środowisko produkcji i serwisu aparatów słuchowych, masz możliwość budowania dojrzałych relacji biznesowych z dedykowanym tylko sobie klientem.

Pracujemy w kulturze wzajemnego wsparcia i otwartej komunikacji pozwalającej na ciągłą wymianę wiedzy i doświadczeń, która stwarza przyjazne warunki dla samodzielnego planowania zadań, proponowania innowacyjnych rozwiązań oraz kształtowania współpracy z przedstawicielstwami na całym świecie zgodnie z najnowocześniejszymi trendami i najlepszymi praktykami.

Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi klienta (język niemiecki)
Miejsce pracy: Szczecin


Jako Specjalista ds. obsługi klienta będziesz odpowiedzialny za:

  • obsługę zamówień sprzedaży oraz serwisowych
  • kontakt z zagranicznymi oddziałami sprzedaży bezpośredniej
  • potwierdzanie i aktualizację dat dostaw
  • przygotowywanie dokumentów do wysyłki i fakturowanie
  • analizę i raportowanie wskaźników dystrybucji
  • współpracę z działami jakości, produkcji, serwisu i dystrybucji, a także zagranicznymi oddziałami firmy

Pracując z nami będziesz mieć możliwość:

  • rozwoju w zespole, który już dziś mówi w 6 językach obcych
  • poznania swoich klientów dzięki cyklicznym wideokonferencjom oraz wizytom zapewniającym wymianę doświadczeń
  • codziennego kontaktu z nowoczesnymi technologiami oraz produktem, który jest liderem w swojej branży
  • udziału w projektach mających realny wpływ na funkcjonowanie organizacji

 Prześlij swoją aplikację jeśli:

  • posiadasz wykształcenie wyższe
  • bardzo dobrze znasz język niemiecki
  • swobodnie komunikujesz się w języku angielskim
  • sprawnie posługujesz się pakietem MS Office

Mile widziane:

  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • praktyczna znajomość systemów MRP/ERP

Oferty z dopisaną klauzulą: Zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz. U. nr 101, poz. 926) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla procesu rekrutacji w DGS Polska Sp. z .o.o., prosimy przesyłać za pomocą przycisku "Aplikuj".

Uprzejmie informujemy, że nadesłanych dokumentów nie zwracamy.
Jednocześnie zastrzegamy sobie możliwość do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.


Więcej informacji o nas znajdziesz pod adresem:
www.poland.dgs.com

Dołączając do naszego zespołu DGS Customer Service wspierającego środowisko produkcji i serwisu aparatów słuchowych, masz możliwość budowania dojrzałych relacji biznesowych z dedykowanym tylko sobie klientem.

Pracujemy w kulturze wzajemnego wsparcia i otwartej komunikacji pozwalającej na ciągłą wymianę wiedzy i doświadczeń, która stwarza przyjazne warunki dla samodzielnego planowania zadań, proponowania innowacyjnych rozwiązań oraz kształtowania współpracy z przedstawicielstwami na całym świecie zgodnie z najnowocześniejszymi trendami i najlepszymi praktykami.

Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi klienta (język niemiecki)


Jako Specjalista ds. obsługi klienta będziesz odpowiedzialny za:

  • obsługę zamówień sprzedaży oraz serwisowych
  • kontakt z zagranicznymi oddziałami sprzedaży bezpośredniej
  • potwierdzanie i aktualizację dat dostaw
  • przygotowywanie dokumentów do wysyłki i fakturowanie
  • analizę i raportowanie wskaźników dystrybucji
  • współpracę z działami jakości, produkcji, serwisu i dystrybucji, a także zagranicznymi oddziałami firmy

Pracując z nami będziesz mieć możliwość:

  • rozwoju w zespole, który już dziś mówi w 6 językach obcych
  • poznania swoich klientów dzięki cyklicznym wideokonferencjom oraz wizytom zapewniającym wymianę doświadczeń
  • codziennego kontaktu z nowoczesnymi technologiami oraz produktem, który jest liderem w swojej branży
  • udziału w projektach mających realny wpływ na funkcjonowanie organizacji

 Prześlij swoją aplikację jeśli:

  • posiadasz wykształcenie wyższe
  • bardzo dobrze znasz język niemiecki
  • swobodnie komunikujesz się w języku angielskim
  • sprawnie posługujesz się pakietem MS Office

Mile widziane:

  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • praktyczna znajomość systemów MRP/ERP

Oferty z dopisaną klauzulą: Zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz. U. nr 101, poz. 926) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla procesu rekrutacji w DGS Polska Sp. z .o.o., prosimy przesyłać za pomocą przycisku "Aplikuj".

Uprzejmie informujemy, że nadesłanych dokumentów nie zwracamy.
Jednocześnie zastrzegamy sobie możliwość do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.


Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy