Oferta pracy

Specjalista ds. Obsługi Klienta (język słoweński)

eobuwie.plO firmie

  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Praca zdalna
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

Twój zakres obowiązków

  • Profesjonalna rozmowa z Klientami zagranicznymi (infolinia przychodząca),

  • Odpowiadanie na pytania Klientów,

  • Udzielanie informacji Klientom,

  • Doradztwo oraz badanie potrzeb w zakresie oferowanych produktów,

  • Obsługa korespondencji e-mailowej oraz chatu,

  • Elektroniczna obsługa zleceń,

  • Drobne tłumaczenia.

Nasze wymagania

  • Biegła znajomość języka słoweńskiego (min. C1),

  • Bardzo dobra znajomość języka polskiego lub angielskiego,

  • Dobra dykcja,

  • Dobra znajomość zasad ortografii i gramatyki,

  • Łatwość nawiązywania kontaktów przez telefon,

  • Wysoka kultura osobista,

  • Opanowanie, cierpliwość,

  • Umiejętność pracy pod presją czasu w trybie wielozadaniowym,

  • Sumienność w wykonywaniu obowiązków,

  • Umiejętności obsługi komputera,

  • Umiejętność pracy zespołowej,

  • Gotowość do pracy zdalnej na pełen etat.

To oferujemy

  • Pracę zdalną oraz niezbędne narzędzia do pracy,

  • Profesjonalne szkolenie wdrożeniowe oraz wsparcie na każdym etapie pracy,

  • Pracę z mnóstwem ciekawych ludzi,

  • Stabilne warunki zatrudnienia,

  • Pakiet benefitów, w tym bezpłatny dostęp do Programu Multisport i prywatnej opieki medycznej LUX MED,

  • rabaty pracownicze na produkty dostępne w eobuwie.pl, Modivo.pl oraz CCC,

  • Program poleceń dla pracowników,

  • Swobodną atmosferę - mówimy do siebie ’na Ty’.

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • elastyczny czas pracy

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • firmowa biblioteka

  • brak dress code’u

  • kawa / herbata

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • przyjazna atmosfera

  • program poleceń dla pracowników

Etapy rekrutacji
1

Analiza CV

2

Rozmowa rekrutacyjna

3

Test ustny

4

Test pisemny

5

Rozmowa rekrutacyjna

6

Decyzja o zatrudnieniu

eobuwie.pl

eobuwie.pl to wiodący sklep na rynku e-commerce w Polsce, specjalizujący się w sprzedaży markowego obuwia i akcesoriów. Nasz asortyment to ponad 35 000 modeli butów i torebek! W ofercie posiadamy około 350 światowej klasy marek: Tommy Hilfiger, Guess, Furla, Armani Jeans, Melissa, ECCO, Clarks, Geox, Tamaris i wiele innych. Firma posiada ponad 20-letnią tradycję, a na koncie wiele prestiżowych nagród, w tym Doskonałości Mody Twojego Stylu 2014 i I miejsce w Rankingu Sklepów Internetowych Money.pl i Opineo.pl. Czekamy na młodych, zdolnych, kreatywnych, a także osoby z dużym doświadczeniem, które pomogą udoskonalić proces sprzedaży on-line.

Przewiń do profilu firmy