
Specjalista ds. Obsługi Klienta - język szwedzki
- łódzkie
- Specjalista
- 08.01.2018
Sprawdź podobne oferty
Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.
![]() eobuwie.pl SA, obecnie członek grupy kapitałowej CCC, jest wiodącym sklepem na rynku e-commerce w Polsce. Specjalizujemy się w sprzedaży markowego obuwia i akcesoriów. Nasz asortyment to ponad 50 000 modeli butów i torebek! W ofercie posiadamy około 476 światowej klasy marek: Tommy Hilfiger, Guess, Furla, Armani Jeans, Melissa, ECCO, Clarks, Geox, Tamaris i wiele innych. Firma posiada ponad 20-letnią tradycję, a na koncie wiele prestiżowych nagród, w tym Doskonałości Mody Twojego Stylu 2014 i pierwsze miejsce w Rankingu Sklepów Internetowych Money.pl i Opineo.pl. Jeżeli nie boisz się wyzwań, a zaangażowanie, kreatywność i potrzeba ciągłego rozwoju to Twoje cechy, dołącz do naszego zespołu. Specjalista ds. Obsługi Klienta (język szwedzki) Miejsce pracy: Zielona Góra, Warszawa – stacjonarnie/ Polska – praca zdalna
Wymagania:
Oferujemy:
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV za pośrednictwem opcji APLIKUJ Kontakt eobuwie.pl S.A., ul. Nowy Kisielin - Nowa 9, 66-002 Zielona Góra www: www.eobuwie.pl Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb aktualnego i przyszłych procesów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm." ![]() |