MediaMarkt

Specjalista ds. obsługi klienta - Kasjer

MediaMarktO firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna

MediaMarkt

Ostrobramska 79

Warszawa

Dlaczego pracuję w MediaMarkt? Dostałam taką szansę i postanowiłam ją wykorzystać. Doceniam możliwości, jakie daje firma w zdobywaniu nowej wiedzy i podnoszenia kwalifikacji w obszarze budowania doświadczeń Klientów. Chcesz podobnie?
Otwieramy rekrutację
na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta - Kasjer

Czym będziesz się zajmować?

  • Bieżącym kontaktem z klientami odwiedzającymi market, jak i zamawiającymi przez Internet
  • Obsługą kasy fiskalnej
  • Rozliczaniem się z wpłaconych i wypłaconych do/z kasy należności

Czego się nauczysz?

  • Asertywności i proaktywnej postawy
  • Współpracy z innymi aby osiągać wspólne cele
  • Zostaniesz specjalistą w zakresie customer experience

Jakie mamy wymagania?

  • Znajomość obsługi kasy fiskalnej
     
  • Stalowe nerwy
     
  • Otwartość i komunikatywność
     
  • Chęć niesienia pomocy
     

Dodatki:

  • Premia
    za wyniki
  • Prywatna
    opieka medyczna
  • Karta
    sportowa/żywieniowa
  • Testowanie
    gadżetów
  • Ubezpieczenie
    grupowe
  • Dodatki świąteczne
    i okolicznościowe
Poznaj opinie Specjalistów pracujących w centrali MediaMarkt Polska
na stronie www.praca.mediamarkt.pl
Dlaczego pracuję w MediaMarkt? Dostałam taką szansę i postanowiłam ją wykorzystać. Doceniam możliwości, jakie daje firma w zdobywaniu nowej wiedzy i podnoszenia kwalifikacji w obszarze budowania doświadczeń Klientów. Chcesz podobnie?
Specjalista ds. obsługi klienta - Kasjer

Czym będziesz się zajmować?

  • Bieżącym kontaktem z klientami odwiedzającymi market, jak i zamawiającymi przez Internet
  • Obsługą kasy fiskalnej
  • Rozliczaniem się z wpłaconych i wypłaconych do/z kasy należności

Czego się nauczysz?

  • Asertywności i proaktywnej postawy
  • Współpracy z innymi aby osiągać wspólne cele
  • Zostaniesz specjalistą w zakresie customer experience

Jakie mamy wymagania?

  • Znajomość obsługi kasy fiskalnej
     
  • Stalowe nerwy
     
  • Otwartość i komunikatywność
     
  • Chęć niesienia pomocy
     

Dodatki:

  • Premia
    za wyniki
  • Prywatna
    opieka medyczna
  • Karta
    sportowa/żywieniowa
  • Testowanie
    gadżetów
  • Ubezpieczenie
    grupowe
  • Dodatki świąteczne
    i okolicznościowe
Poznaj opinie Specjalistów pracujących w centrali MediaMarkt Polska
na stronie www.praca.mediamarkt.pl


Administratorem danych jest Media Saturn Holding Polska Sp. z o.o.. Dane zbierane są dla potrzeb obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym postanowieniami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 1998 r. Nr 21, poz. 94 z późn. zm.) oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne i następuje na podstawie zgody umieszczonej poniżej. Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Media Saturn Holding Polska Sp. z o.o.. moich dodatkowych danych osobowych dla potrzeb obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji. W razie rezygnacji z dalszego udziału w procesie rekrutacji ma Pani/Pan prawo złożyć żądanie usunięcia Pani/Pana danych osobowych, które spowoduje niezwłoczne usunięci ich przez Media Saturn Holding Polska Sp. z o.o..

Ogłoszenie archiwalne