Oferta pracy

MediaMarkt

Specjalista ds. obsługi klienta

MediaMarktO firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna

MediaMarkt

Kościuszki

Katowice

Dlaczego pracuję w MediaMarkt? Dostałam taką szansę i postanowiłam ją wykorzystać. Doceniam możliwości, jakie daje firma w zdobywaniu nowej wiedzy i podnoszenia kwalifikacji w obszarze budowania doświadczeń Klientów. Chcesz podobnie?
Otwieramy rekrutację
na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta

Miejsce pracy:

Katowice, CH Libero

Czym będziesz się zajmować?

  • Bieżącym kontaktem z klientami odwiedzającymi market, jak i zamawiającymi przez Internet
  • Obsługą kasy fiskalnej 
  • Przyjmowaniem reklamacji i zwrotów 
  • Przygotowywaniem sprzętu do wysyłki kurierskiej i przyjmowaniem naprawionego sprzętu
  • Pomocą w kontaktach z producentami i ich serwisem

Czego się nauczysz?

  • Asertywności i proaktywnej postawy
  • Współpracy z innymi aby osiągać wspólne cele
  • Zostaniesz specjalistą w zakresie customer experience

Jakie mamy wymagania?

  • Stalowe nerwy
     
  • Otwartość i komunikatywność
     
  • Chęć niesienia pomocy
     
wymagania

Dodatki:

  • Prywatna
    opieka medyczna
  • Karta
    sportowa/żywieniowa
  • Testowanie
    gadżetów
  • Ubezpieczenie
    grupowe
  • Dodatki świąteczne
    i okolicznościowe
Zobacz, jak wygląda typowy dzień Specjalisty ds. Obsługi Klienta
w markecie MediaMarkt na stronie www.praca.mediamarkt.pl
 
Dlaczego pracuję w MediaMarkt? Dostałam taką szansę i postanowiłam ją wykorzystać. Doceniam możliwości, jakie daje firma w zdobywaniu nowej wiedzy i podnoszenia kwalifikacji w obszarze budowania doświadczeń Klientów. Chcesz podobnie?
Specjalista ds. obsługi klienta

Czym będziesz się zajmować?

  • Bieżącym kontaktem z klientami odwiedzającymi market, jak i zamawiającymi przez Internet
  • Obsługą kasy fiskalnej 
  • Przyjmowaniem reklamacji i zwrotów 
  • Przygotowywaniem sprzętu do wysyłki kurierskiej i przyjmowaniem naprawionego sprzętu
  • Pomocą w kontaktach z producentami i ich serwisem

Czego się nauczysz?

  • Asertywności i proaktywnej postawy
  • Współpracy z innymi aby osiągać wspólne cele
  • Zostaniesz specjalistą w zakresie customer experience

Jakie mamy wymagania?

  • Stalowe nerwy
     
  • Otwartość i komunikatywność
     
  • Chęć niesienia pomocy
     

Dodatki:

  • Prywatna
    opieka medyczna
  • Karta
    sportowa/żywieniowa
  • Testowanie
    gadżetów
  • Ubezpieczenie
    grupowe
  • Dodatki świąteczne
    i okolicznościowe
Zobacz, jak wygląda typowy dzień Specjalisty ds. Obsługi Klienta
w markecie MediaMarkt na stronie www.praca.mediamarkt.pl
 


Administratorem danych jest Media Saturn Holding Polska Sp. z o.o.. Dane zbierane są dla potrzeb obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym postanowieniami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 1998 r. Nr 21, poz. 94 z późn. zm.) oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne i następuje na podstawie zgody umieszczonej poniżej. Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Media Saturn Holding Polska Sp. z o.o.. moich dodatkowych danych osobowych dla potrzeb obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji. W razie rezygnacji z dalszego udziału w procesie rekrutacji ma Pani/Pan prawo złożyć żądanie usunięcia Pani/Pana danych osobowych, które spowoduje niezwłoczne usunięci ich przez Media Saturn Holding Polska Sp. z o.o..

Miejsce pracy:

Katowice, CH Libero

Ogłoszenie archiwalne