Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista ds. obsługi klienta

GPP PROPERTY sp. z o.o.O firmie

  • Konduktorska 33
    Katowice, śląskie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista

GPP PROPERTY sp. z o.o.

Konduktorska 33

Katowice

Spółka działająca w obszarze budownictwa energooszczędnego i pasywnego, która zarządza kompleksem biurowym.

Specjalista ds. obsługi klienta

Poszukujemy pracowników na stanowisko specjalisty ds. obsługi klienta, do których zadań będzie należało:

  • kompleksowa obsługa recepcyjna w budynkach biurowych, w tym m.in.: powitanie i obsługa gości, obsługa centrali telefonicznej, prowadzenie rejestru wejść/wyjść, obsługa sal konferencyjnych, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów,
  • obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz paczek kurierskich, w tym m.in.: przyjmowanie i wydawanie korespondencji i paczek, przekazywanie korespondencji i paczek najemcom, prowadzenie rejestru korespondencji, drukowanie kopert z adresami,
  • obsługa kart serwisowych, kart dostępu, kart parkingowych, w tym m.in. prowadzenie właściwych rejestrów oraz obsługa systemu parkingowego,
  • obsługa administracyjna umów wynajmu, w tym m.in.: wynajmu miejsc parkingowych, wynajmu i obsługi sal konferencyjnych, wynajmu i obsługi wirtualnego biura,
  • obsługa wynajmu pojazdów i rowerów elektrycznych, w tym m.in. obsługa panelu rezerwacyjnego, obsługa kasy fiskalnej, administrowanie kluczami,
  • monitorowanie prac osób trzecich, w tym reagowanie na zauważone nieprawidłowości, przestrzeganie i egzekwowanie zasad oraz procedur związanych z obsługą recepcyjną,
  • dbanie o właściwy wizerunek firmy, wygląd i estetykę lobby recepcyjnego.

Od kandydatów na stanowisko specjalisty ds. obsługi klienta oczekujemy:

  • bardzo dobrej organizacji własnej pracy,
  • wysokiej kultury osobistej,
  • łatwości w nawiązywaniu kontaktów i komunikacji,
  • doświadczenia na podobnym stanowisku (mile widziane),
  • języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (mile widziane),
  • bardzo dobrej znajomości obsługi komputera (ze szczególnym uwzględnieniem pakietu MS Office),
  • samodzielności, odpowiedzialności i kreatywności.

Oferujemy:

  • umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy od poniedziałku do piątku,
  • możliwość rozwoju zawodowego.

Ogłoszenie archiwalne