Prosimy o dodanie klauzuli:


Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych podanych przeze mnie w zakresie przesłanego życiorysu (CV) przez SZUBA.COM Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Łabędziej 23, 41-907 Bytom KRS: 0000808733, NIP: 6263036292, w celu udziału w rekrutacji dotyczącej stanowiska “Office Cordinator” oraz przyszłych rekrutacji o takim samym lub zbliżonym profilu(przy czym nie dłużej niż przez okres dwóch lat)


Wyrażenie zgody jest dobrowolne, jednak niezbędne do udziału w rekrutacji. Przyjmuję do wiadomości, że mogę w dowolnym momencie wycofać tę zgodę poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres [email protected] z adresu, którego zgoda dotyczy. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem.

SZUBA.COM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA

Specjalista ds. Obsługi klienta

SZUBA.COM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWAO firmie

SZUBA.COM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA

Sobieskiego

Katowice

INQOO to innowacyjna szkoła IT, będąca przedsionkiem kariery dla przyszłych programistów. Oferujemy pełne szkolenia programistyczne, dając jednocześnie możliwość wejścia do nowoczesnego, dobrze zaprojektowanego świata. Naszą misją jest kreowanie modelu funkcjonowania szkoły IT+, opierając się na tworzeniu pomysłów, koncepcji oraz działań, które spostają wymaganiom dynamicznie zmieniającego się rynku IT. Aby osiągnąć ten cel potrzebujemy specjalistów - sprawdź naszą ofertę i rozpocznij swoją przygodę z INQOO!

Na ten moment poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. Obsługi klienta
Miejsce pracy: Katowice


Twoje obowiązki w kilku słowach:

  • kontakt z osobami zainteresowanymi naszymi kursami - analiza potrzeb klientów, prezentacja indywidualnie dobranych rozwiązań
  • obsługa infolinii oraz doradztwo w zakresie oferty firmy
  • prowadzenie i ewidencjonowanie dokumentacji związanej z realizacją umów
  • dbanie o dobry wizerunek firmy i relacje z Klientami


Jesteś idealnym kandydatem na to stanowisko jeśli:

  • posiadasz wykształcenie wyższe
  • rozumiesz sprzedaż oraz masz minimum 2- letnie doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta
  • znasz techniki sprzedaży i profesjonalnej obsługi klienta
  • jesteś komunikatywny, potrafisz łatwo budować i utrzymywać relacje z ludźmi na wszystkich poziomach
  • wielozadaniowość to Twoje drugie imię – płynnie potrafisz przechodzić od jednego zadania do drugiego
  • jesteś samodzielny, świetnie organizujesz swoją pracę oraz posiadajasz umiejętności priorytetyzacji zadań
  • lubisz pracę opartą na wynikach
  • posługujesz się językiem angielskim na poziomie komunikatywnym (B2)

Dodatkowym autem będzie:

  • zainteresesowanie branżą IT i nowinkami technologicznymi


Co oferujemy w zamian:

  • świetną atmosferę, otwarta komunikację i startup’ową kulturę pracy
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • przytulne i nowoczesnym biuro w samym centrum Katowic (ul. Jana III Sobieskiego)
  • możliwość poznania świata IT „od kuchni”
  • realny wpływ na rozwój firmy i możliwość wdrażania własnych pomysłów
  • możliwość udziału u konferencjach branżowych oraz szkoleniach
  • dostęp do gaming roomu oraz wspólny, darmowy lunch w każdy piątek

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

INQOO to innowacyjna szkoła IT, będąca przedsionkiem kariery dla przyszłych programistów. Oferujemy pełne szkolenia programistyczne, dając jednocześnie możliwość wejścia do nowoczesnego, dobrze zaprojektowanego świata. Naszą misją jest kreowanie modelu funkcjonowania szkoły IT+, opierając się na tworzeniu pomysłów, koncepcji oraz działań, które spostają wymaganiom dynamicznie zmieniającego się rynku IT. Aby osiągnąć ten cel potrzebujemy specjalistów - sprawdź naszą ofertę i rozpocznij swoją przygodę z INQOO!

Na ten moment poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. Obsługi klienta


Twoje obowiązki w kilku słowach:

  • kontakt z osobami zainteresowanymi naszymi kursami - analiza potrzeb klientów, prezentacja indywidualnie dobranych rozwiązań
  • obsługa infolinii oraz doradztwo w zakresie oferty firmy
  • prowadzenie i ewidencjonowanie dokumentacji związanej z realizacją umów
  • dbanie o dobry wizerunek firmy i relacje z Klientami


Jesteś idealnym kandydatem na to stanowisko jeśli:

  • posiadasz wykształcenie wyższe
  • rozumiesz sprzedaż oraz masz minimum 2- letnie doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta
  • znasz techniki sprzedaży i profesjonalnej obsługi klienta
  • jesteś komunikatywny, potrafisz łatwo budować i utrzymywać relacje z ludźmi na wszystkich poziomach
  • wielozadaniowość to Twoje drugie imię – płynnie potrafisz przechodzić od jednego zadania do drugiego
  • jesteś samodzielny, świetnie organizujesz swoją pracę oraz posiadajasz umiejętności priorytetyzacji zadań
  • lubisz pracę opartą na wynikach
  • posługujesz się językiem angielskim na poziomie komunikatywnym (B2)

Dodatkowym autem będzie:

  • zainteresesowanie branżą IT i nowinkami technologicznymi


Co oferujemy w zamian:

  • świetną atmosferę, otwarta komunikację i startup’ową kulturę pracy
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • przytulne i nowoczesnym biuro w samym centrum Katowic (ul. Jana III Sobieskiego)
  • możliwość poznania świata IT „od kuchni”
  • realny wpływ na rozwój firmy i możliwość wdrażania własnych pomysłów
  • możliwość udziału u konferencjach branżowych oraz szkoleniach
  • dostęp do gaming roomu oraz wspólny, darmowy lunch w każdy piątek

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne