Raiffeisen Polbank

Specjalista ds. Obsługi Klienta Korporacyjnego

Raiffeisen PolbankO firmie

  • Katowice

    śląskie
  • Ogłoszenie wygasło 4 lat temu
  • Specjalista
Specjalista ds. Obsługi Klienta Korporacyjnego
Miejsce pracy: Katowice
SOKK/PCCK/Katowice/JK

umowa na zastępstwo

Zadania:

  • przyjmowanie i kompletowanie we współpracy z RM’em dokumentacji do otwarcia produktów,
  • przygotowywanie umów/aneksów i uzyskiwanie podpisów Klienta oraz realizacja czynności związanych ze skanowaniem, przechowywaniem i archiwizacją dokumentów,
  • kompletowanie we współpracy z RM’em dokumentacji Klienta do wniosków kredytowych – ich ostateczna  weryfikacja pod kątem kompletności,
  • wsparcie  RM’a w uzupełnianiu z Klientem dokumentacji kredytowej na wniosek obszaru Zarządzania Ryzykiem Kredytowym Przedsiębiorstw,
  • przyjmowanie i realizacja dyspozycji Klientów, w tym zleceń płatniczych krajowych i zagranicznych, wniosków o opinie bankowe itd. zgodnie z obowiązującymi procedurami,
  • przyjmowanie skarg i reklamacji, rozwiązywanie ich w wyznaczonym zakresie i/lub przekazywanie do zespołów kompetencyjnych,
  • współpraca z innymi departamentami w zakresie obsługi Klientów Korporacyjnych, przekazywanie/przyjmowanie dyspozycji Klienta zgodnie z obowiązującym podziałem zadań przy optymalizacji obsługi zleceń i dyspozycji.

Profil Kandydata:

  • doświadczenie w obsłudze klientów,
  • znajomość procesów i procedur obsługi Klienta Korporacyjnego będzie dodatkowym atutem,
  • wykształcenie wyższe,
  • umiejętności interpersonalne i organizacyjne,
  • duża dbałość o szczegóły, dokładność,
  • umiejętność i uprawnienia do obsługi kasowej Klienta będą dodatkowym atutem,
  • silna motywacja i zaangażowanie w dążeniu do celu,
  • nastawienie na jakość.

Zapewniamy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na zastępstwo,
  • możliwość rozwoju w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się i nowoczesnej instytucji finansowej,
  • unikalne, przyjazne środowisko pracy i kulturę organizacyjną.
Kliknięcie przycisku „Wyślij” oznacza, że wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji, prowadzonych przez Raiffeisen Bank Polska S.A. zgodnie z postanowieniami ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002 r., nr. 101, poz. 926 ze zm.). Podanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje Ci prawo do wglądu do danych, ich poprawiania lub usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacji i spowoduje niezwłoczne usunięcie Twoich danych. Jeżeli nie wyrażasz takiej zgody, prosimy, abyś nie klikał tego przycisku.
Specjalista ds. Obsługi Klienta KorporacyjnegoNumer ref.: SOKK/PCCK/Katowice/JK

umowa na zastępstwo

Zadania:

  • przyjmowanie i kompletowanie we współpracy z RM’em dokumentacji do otwarcia produktów,
  • przygotowywanie umów/aneksów i uzyskiwanie podpisów Klienta oraz realizacja czynności związanych ze skanowaniem, przechowywaniem i archiwizacją dokumentów,
  • kompletowanie we współpracy z RM’em dokumentacji Klienta do wniosków kredytowych – ich ostateczna  weryfikacja pod kątem kompletności,
  • wsparcie  RM’a w uzupełnianiu z Klientem dokumentacji kredytowej na wniosek obszaru Zarządzania Ryzykiem Kredytowym Przedsiębiorstw,
  • przyjmowanie i realizacja dyspozycji Klientów, w tym zleceń płatniczych krajowych i zagranicznych, wniosków o opinie bankowe itd. zgodnie z obowiązującymi procedurami,
  • przyjmowanie skarg i reklamacji, rozwiązywanie ich w wyznaczonym zakresie i/lub przekazywanie do zespołów kompetencyjnych,
  • współpraca z innymi departamentami w zakresie obsługi Klientów Korporacyjnych, przekazywanie/przyjmowanie dyspozycji Klienta zgodnie z obowiązującym podziałem zadań przy optymalizacji obsługi zleceń i dyspozycji.

Profil Kandydata:

  • doświadczenie w obsłudze klientów,
  • znajomość procesów i procedur obsługi Klienta Korporacyjnego będzie dodatkowym atutem,
  • wykształcenie wyższe,
  • umiejętności interpersonalne i organizacyjne,
  • duża dbałość o szczegóły, dokładność,
  • umiejętność i uprawnienia do obsługi kasowej Klienta będą dodatkowym atutem,
  • silna motywacja i zaangażowanie w dążeniu do celu,
  • nastawienie na jakość.

Zapewniamy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na zastępstwo,
  • możliwość rozwoju w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się i nowoczesnej instytucji finansowej,
  • unikalne, przyjazne środowisko pracy i kulturę organizacyjną.
Kliknięcie przycisku „Wyślij” oznacza, że wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji, prowadzonych przez Raiffeisen Bank Polska S.A. zgodnie z postanowieniami ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002 r., nr. 101, poz. 926 ze zm.). Podanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje Ci prawo do wglądu do danych, ich poprawiania lub usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacji i spowoduje niezwłoczne usunięcie Twoich danych. Jeżeli nie wyrażasz takiej zgody, prosimy, abyś nie klikał tego przycisku.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy