Oferta pracy

Specjalista ds. obsługi klienta

Media Saturn Holding Polska O firmie

  • Paderewskiego 1, Koszalin
    Koszalin, zachodniopomorskie
  • Ogłoszenie wygasło 16 dni temu
  • Rekrutacja zdalna
  • umowa o pracę
  • część etatu
  • specjalista (Mid / Regular)

Media Saturn Holding Polska

Paderewskiego 1

Koszalin

Twój zakres obowiązków

  • Obsługa Klientów zgodnie ze standardami MediaMarkt w zakresie zamówień online, reklamacji, planowania przesyłek

  • Doradztwo w zakresie usług dostępnych w markecie, w tym finansowania zakupów

  • Dbanie o doświadczenia Klientów w procesie zakupowym i po sprzedaży, pomocą w zakresie serwisu i napraw.

  • Obsługa Klientów przy kasie

  • Zapraszanie Klientów do Klubu MediaMarkt - programu lojalnościowego z korzyściami

Nasze wymagania

  • Zmysł organizatora

  • Otwartość i komunikatywność

  • Chęć niesienia pomocy

  • Łatwość uczenia się nowych rzeczy

To oferujemy

  • Premia za wyniki

  • Prywatna opieka medyczna

  • Karta sportowa/żywieniowa

  • Testowanie gadżetów

  • Ubezpieczenie grupowe

  • Dodatki okolicznościowe

  • Benefity

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • karta sportowa/żywieniowa

Etapy rekrutacji
1

Kontakt telefoniczny

2

Spotkanie z managerem działu

3

Spotkanie z HR

Media Saturn Holding Polska

Jesteśmy liderem rynku sprzedaży elektroniki w Polsce. Działamy już ponad 20 lat, pracując blisko w stu lokalizacjach otoczeni tysiącami gadżetów i sprzętów. Są tacy, którzy traktują nas, jako przewodników po świecie technologii - oto nasza misja i cel do którego dążymy.

Przewiń do profilu firmy

Czego się nauczysz?

  • Nowej kultury organizacji i metodyki pracy

  • Nauczymy Cię działać zgodnie ze strategią Pasja do Klienta

  • Przeszkolimy Cię z produktów finansowych i usług dodatkowych

  • Pracy na celach i wskaźnikach