Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Specjalista ds. Obsługi Klienta Krajowego

INTERSNACK POLAND O firmie

  • Kraków, małopolskie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)

W związku z rozwojem, firma poszukuje pracownika na stanowisko:

Specjalista ds. Obsługi Klienta Krajowego

Główne obowiązki:

  • Budowanie i podtrzymania dobrych relacji biznesowych z klientami firmy
  • Obsługa zamówień od momentu wprowadzenia do systemu, poprzez organizację oraz monitorowanie transportu zamówień i przygotowywanie dokumentów przewozowych
  • Bieżąca kontrola rozliczeń z klientami zgodnie z procedurą firmy
  • Komunikacja z przewoźnikami w celu przekazania zleceń transportowych i śledzenia statusu realizacji wysyłki oraz wstępne rozliczanie faktur transportowych
  • Zapewnienie terminowej wysyłki faktur w formie papierowej i elektronicznej w celu dotrzymania procedur sprzedażowych i zgodności z przepisami prawa
  • Obsługa bazy danych klientów, kontraktów sprzedażowych i promocji w celu zapewnienia poprawności danych na fakturach sprzedaży zgodnie z umowami handlowymi

Oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe
  • Min. 1,5 roku doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Znajomość pakietu MS Office (szczególnie pakietu Excel)
  • Sumienność i dokładność w działaniu


Jeżeli spełniasz powyższe kryteria to zapraszamy do składania aplikacji klikając:

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Prosimy o umieszczenie w CV następującej klauzuli: „Zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dn. 29.08.97 wyrażam zgodę na przetwarzanie danych Osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji”.

 

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy