Specjalista ds. obsługi klienta

Grupa ATTICO firmie

Grupa ATTIC

Zawiła 50

Kraków

Jeśli jesteś osobą komunikatywną, pozytywnie nastawioną do ludzi, lubiącą wyzwania, odpowiedzialną, konsekwentną w działaniu, cechuje Cię wysoka kultura osobista oraz posiadasz:

  • doświadczenie zawodowe na stanowisku handlowym
  • znajomość branży budowlanej
  • wykształcenie minimum średnie   
  • umiejętności efektywnego planowania i organizacji własnego czasu pracy
  • znajomość programu CDN XL będzie dodatkowym atutem

zgłoś do nas swoją kandydaturę na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi klientaNumer ref.: kod stanowiska: SDOK

Twoją rolą będzie:

  • stacjonarna obsługa firm wykonawczych oraz klientów indywidualnych w zakresie doradztwa
    i sprzedaży materiałów budowlanych i wykończeniowych
  • współpraca z przedstawicielami handlowymi
  • budowanie oraz utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami firmy
  • realizacja budżetów sprzedażowych

W zamian za Twoje zaangażowanie, oferujemy:

  • naprawdę dobrą atmosferę pracy w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • motywacyjny system wynagrodzeń
  • narzędzia pracy adekwatne do stanowiska
  • możliwości rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych
  • pakiet socjalny w tym prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV
oraz listu motywacyjnego
(z kodem stanowiska w temacie wiadomości).
klikając w przycisk:

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy