Oferta pracy

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Igepa PolskaO firmie

  • Kraków, małopolskie

  • Ogłoszenie wygasło 1 dzień temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)

IGEPA Polska jest częścią IGEPA Group - europejskiego lidera w dystrybucji papieru i materiałów do produkcji reklam. W Polsce działamy od ponad 20 lat i w tym czasie zbudowaliśmy stabilną pozycję rynkową. Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. Obsługi Klienta
(papiery poligraficzne i podłoża do opakowań)

Pracując w zespole z przedstawicielem handlowym zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za:

  • telefoniczną obsługę klientów biznesowych (drukarnie, wydawnictwa, agencje reklamowe) w zakresie ofertowania, fakturowania, logistyki oraz windykacji,
  • telefoniczne wsparcie sprzedaży w obsługiwanym regionie,
  • realizację wyznaczonych celów jakościowych i ilościowych sprzedaży.

Oczekiwania wobec kandydatów:  

  • łatwość budowania trwałych relacji przez telefon,
  • doświadczenie w kontaktach z klientami nabyte w dziale handlowym lub produkcyjnym,
  • umiejętność obsługi komputera (MS Word, MS Excell) i bardzo dobra organizacja pracy,
  • wiedza z zakresu poligrafii i opakowań będzie istotnym atutem,
  • wykształcenie minimum średnie.

Ze swojej strony gwarantujemy:

  • pakiet szkoleń wdrożeniowych,
  • możliwość rozwoju zawodowego w profesjonalnie zarządzanej i dynamicznie rosnącej firmie,
  • umowę o pracę
  • wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia,
  • karta medyczna w Medicover
  • możliwość zgłoszenia się do ubezpieczenia grupowego na życie.

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych używając przycisku Aplikuj dostępną pod ogłoszeniem.

 

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy