Oferta pracy

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Oshee Polska Sp. z o.o.O firmie

  • Kraków, małopolskie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)

OSHEE WORLD to jedna z najbardziej innowacyjnych i dynamicznie rozwijających się firm w branży Food & Beverage w Polsce, lider rynkowy w kilku kategoriach zorientowany na dalsze rozszerzanie swojego portfela komplementarnych marek (OSHEE, KINGA PIENIŃSKA, SONKO) tworzących silne filary wzrostu firmy w najbliższych latach.

 
Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta – realizacja zleceń sprzedaży

Zakres obowiązków:

  • Wystawianie i weryfikacja faktur,
  • Wprowadzanie danych do systemu,
  • Sprawdzanie poprawności wprowadzonych danych,
  • Ścisła współpraca z działem logistyki i księgowością,
  • Administrację danych klientów i umów oraz administrowanie danych dostawców w systemie informatycznym,
  • Wystawianie faktur dla klientów oraz współpraca z wewnętrznymi działami spółki w celu prawidłowego zebrania danych.

Wymagania:

  • Znajomość MS Office (Word, Excel, Outlook),
  • Znajomość obsługi systemów ERP (preferowana znajomość obsługi Enova),
  • Samodzielność i dobra organizacja czasu pracy,
  • Zaangażowanie i odpowiedzialność za powierzone zadania.

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji,
  • Dostęp do pakietu benefitów,
  • Pracę w przyjaznym i profesjonalnym zespole,
  • Możliwość zdobywania nowych doświadczeń i ciągłego podnoszenia kompetencji zawodowych.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez firmę OSHEE Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie na potrzeby przeprowadzenia procesu rekrutacji.”

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy