background

Niestety, nie wspieramy Twojej przeglądarki

Niestety nie wpieramy Twojej przeglądarki co może znacznie wpłynąć na poprawne ładowanie skryptów strony.

Logo Pracuj.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Amex Stationery Sp. z o.o.O firmie

  • Kraków, małopolskie
  • ogłoszenie wygasło 3 lata temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
  • praca stacjonarna

Amex Stationery Sp. z o.o.

Sikorki 2

Czyżyny

Kraków

Sprawdź jak dojechać

Twój zakres obowiązków

  • Kompleksowa obsługa powierzonych Klientów
  • Aktualizacja treści produktowych oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej w ramach powierzonych Klientów
  • Dbanie o wizerunek i mienie firmy
  • Dbałość o wysoką jakość i standardy obsługi Klienta

Nasze wymagania

  • Wykształcenie średnie
  • Inicjatywa i zaangażowanie w realizację zadań
  • Silne zorientowanie na cel i klienta
  • Umiejętność pracy zespołowej, komunikatywność, łatwość nawiązywania relacji
  • Dobra organizacja pracy cechująca się skrupulatnością i samodzielnością w działaniach
  • Bardzo dobra znajomość Outlooka, Worda a przede wszystkim Excela (robimy test :D)

To oferujemy

  • Rynkowe wynagrodzenie
  • Wsparcie w podnoszeniu kwalifikacji zawodowych
  • Przyjazną atmosferę
  • Elastyczny czas pracy (dowolne 8 godzin pomiędzy 7-17)
  • Dofinansowane lunch’e

Benefity

  • dofinansowanie nauki języków
  • dofinansowanie szkoleń i kursów
  • elastyczny czas pracy
  • zniżki na firmowe produkty i usługi
  • spotkania integracyjne
  • preferencyjne pożyczki
  • kawa / herbata
  • parking dla pracowników
  • dodatkowe świadczenia socjalne
  • program rekomendacji pracowników
  • dodatkowy urlop

Amex Stationery Sp. z o.o.

Na polskim rynku działamy od początku lat 80-tych ubiegłego stulecia. Ponad trzydziestoletnie doświadczenie w branży PBS pozwoliło nam osiągnąć pozycję rzetelnego i profesjonalnego importera, dystrybutora oraz producenta artykułów biurowych i szkolnych.

Jesteśmy domem najlepszych marek branży biurowo-szkolnej. Współpracują z nami najwięksi z całego świata, m.in. Faber-Castell, edding, tesa, Novus, Dahle czy Tarifold. Tworzymy też marki własne, w tym najważniejszą – MemoBe.

Naszym Partnerom zapewniamy profesjonalne wsparcie handlowo-marketingowe oraz kompleksową obsługę logistyczną, dzięki której towar jest dostarczany w dowolne miejsce w kraju, w czasie nie dłuższym niż 48h.

Od siedmiu lat współpracujemy z Zamkiem Królewskim na Wawelu i od ponad trzech z Muzeum Narodowym w Krakowie w ramach wspierania działań edukacyjno-oświatowych.

W jaki sposób prowadzimy rekrutację?

  • Jeśli do nas pasujesz – zadzwonimy na krótką rozmowę,
  • Wybrane osoby zaprosimy na spotkanie online na MS Teams,
  • Ostatnim krokiem jest spotkanie w siedzibie firmy.

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Powiadamiaj mnie o podobnych ofertach

Specjalista ds. Obsługi Klienta, Sikorki 2, Czyżyny, Kraków