Oferta pracy

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Answear.com

Answear.com

aleja Pokoju 18

Grzegórzki

Kraków

Twój zakres obowiązków

  • Kompleksowa obsługa zamówień i reklamacji sklepu internetowego Answear.com

  • Telefoniczna i mailowa obsługa Klienta, doradztwo w zakresie oferowanego produktu

  • Budowanie pozytywnych relacji z Klientem

Nasze wymagania

  • Minimum rok doświadczenia w telefonicznej obsłudze klienta

  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietu Office

  • Nienaganna dykcja

  • Umiejętność pracy w zespole

  • Mile widziana znajomość systemów typu CMS, CRM

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • elastyczny czas pracy

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • program emerytalny

  • firmowa biblioteka

  • brak dress code’u

  • kawa / herbata

Answear.com

ANSWEAR.com to nowoczesny multibrandowy sklep odzieżowy oferujący on-line ubrania i akcesoria ponad 500 światowych marek. Zespół ekspertów w obszarze mody i e-commerce każdego dnia przyczynia się do wielu sukcesów w Polsce oraz na rynkach zagranicznych, na których działa sklep. Jeśli lubisz wyzwania i nie obawiasz się wypłynąć z nami na szerokie wody, dołącz do zespołu marketingu!

Pracuj w firmie wyróżnionej wieloma nagrodami (m.in. Gwiazdą Jakości Obsługi i Dobry Pracodawca).

Więcej informacji o naszej kulturze organizacyjnej i benefitach na stronie https://kariera.answear.com/

Przewiń do profilu firmy