Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista ds. Obsługi Klienta

TRAX elektronik A. Moryc M. Tomecki, L. Turczyński sp. jawna

4 5005 000 brutto / mies.
  • Kraków

    Kraków, małopolskie
  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca stacjonarna

Twój zakres obowiązków

  • bieżący kontakt i obsługa klienta

  • rejestracja i obsługa zgłoszeń

  • rzetelnego i dokładnego uzupełniania danych, dokumentacji

  • podtrzymywanie pozytywnych relacji z klientami

Nasze wymagania

Szukamy osoby, która posiada:

• biegłość w obsłudze komputera,

• determinację w udzielaniu pomocy klientom,

• inicjatywę i zaangażowanie, gotowość do nauki i poszerzania wiedzy

• umiejętność posługiwania się poprawną polszczyzną w mowie i piśmie,

• znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym

• samodzielność, komunikatywność, uczciwość i wysoką kulturę osobistą

Mile widziane

  • wykształcenie techniczne,

  • doświadczenie w pracy w call center ,wsparcie klienta (co najmniej 1 rok) z wymaganym standardem obsługi

Informacje dodatkowe

  • Wymiar etatu: pełny etat.

  • Rodzaj umowy: na czas określony.

  • Czas trwania umowy: od zaraz, okres próbny 3 miesiące, z możliwością przedłużenia.

  • Min. doświadczenie: mniej niż rok.

  • Min. wykształcenie: zasadnicze zawodowe.

  • Przedział wynagrodzenia: 4 500 – 5 000 zł /miesięcznie brutto, możliwość premii.

  • Premie, dodatki: w zależności od zaangażowania.