Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcySpecjalista ds. Obsługi Klienta
TRAX elektronik A. Moryc M. Tomecki, L. Turczyński sp. jawna
Kraków
Kraków, małopolskie- ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (Mid / Regular)
- praca stacjonarna
Twój zakres obowiązków
bieżący kontakt i obsługa klienta
rejestracja i obsługa zgłoszeń
rzetelnego i dokładnego uzupełniania danych, dokumentacji
podtrzymywanie pozytywnych relacji z klientami
Nasze wymagania
Szukamy osoby, która posiada:
• biegłość w obsłudze komputera,
• determinację w udzielaniu pomocy klientom,
• inicjatywę i zaangażowanie, gotowość do nauki i poszerzania wiedzy
• umiejętność posługiwania się poprawną polszczyzną w mowie i piśmie,
• znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
• samodzielność, komunikatywność, uczciwość i wysoką kulturę osobistą
Mile widziane
wykształcenie techniczne,
doświadczenie w pracy w call center ,wsparcie klienta (co najmniej 1 rok) z wymaganym standardem obsługi
Informacje dodatkowe
Wymiar etatu: pełny etat.
Rodzaj umowy: na czas określony.
Czas trwania umowy: od zaraz, okres próbny 3 miesiące, z możliwością przedłużenia.
Min. doświadczenie: mniej niż rok.
Min. wykształcenie: zasadnicze zawodowe.
Przedział wynagrodzenia: 4 500 – 5 000 zł /miesięcznie brutto, możliwość premii.
Premie, dodatki: w zależności od zaangażowania.