Ta oferta pracy jest nieaktualna od 111 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. Obsługi Klienta

  • Kraków, małopolskie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 04.06.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    IGEPA Polska jest częścią Igepa Group – europejskiego lidera w dystrybucji papieru i materiałów do komunikacji wizualnej. W związku z dynamicznym rozwojem działu Viscom poszukujemy do Biura Obsługi Klienta w Krakowie osoby na stanowisko:

    Specjalista ds. Obsługi Klienta
    Miejsce pracy: Kraków

    Pracując w zespole z Przedstawicielem handlowym zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za:

    • telefoniczną obsługę klientów biznesowych w zakresie ofertowania, fakturowania, logistyki oraz windykacji
    • realizację wyznaczonych celów jakościowych i ilościowych sprzedaży,
    • telemarketingowe wsparcie sprzedaży w obsługiwanym regionie
    • współpracę z innymi działami firmy w zakresie związanym z wykonywanymi obowiązkami

    Nasze oczekiwania:

    • wyższe wykształcenie
    • otwarta i przyjazna osobowość
    • swoboda w kontaktach i umiejętność budowania relacji przez telefon
    • doskonała organizacja pracy
    • biegła znajomość obsługi komputera (Word, Excell)
    • doświadczenie w dziale handlowym na stanowisku związanym z obsługą klientów biznesowych będzie dodatkowym atutem

    Wybranemu kandydatowi/kandydatce oferujemy pracę w stabilnej międzynarodowej firmie w młodym i profesjonalnym zespole, możliwość rozwoju zawodowego, a także atrakcyjne wynagrodzenie i dodatki socjalne.

    Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych używając przycisku
    Aplikuj teraz! wpisując w polu tematu nazwę stanowiska i miasto.

    Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych
    zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji
    (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".