Specjalista ds. Obsługi Klienta

DeeZee Sp. z o.o.

DeeZee Sp. z o.o.

Armii Krajowej 25

Krowodrza

Kraków

Twój zakres obowiązków

  • Obsługa Klientów DeeZee w kanale telefonicznym, mailowym, poprzez czat

  • Dbanie o dobry wizerunek firmy, utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami

  • Obsługa Klienta w kontekście złożonych zwrotów i reklamacji

  • Obsługa informacyjna w zakresie produktów, promocji, sposobów dostawy oraz płatności

  • Współpraca z pozostałymi działami firmy (Dział Zwrotów i Reklamacji, Dział Produktu, Magazyn) oraz zewnętrznymi partnerami (firmy kurierskie, serwisy płatności)

Nasze wymagania

  • Posiadasz doświadczenie w obsłudze klienta (mile widziane w obsłudze telefonicznej)

  • Sprawnie poruszasz się w systemach komputerowych (m.in. MS Office)

  • Posiadasz wysoką kulturę osobista, a nawiązywanie relacji interpersonalnych nie sprawia Ci problemu

  • Potrafisz pracować samodzielnie jaki i w zespole

  • Jesteś dyspozycyjny/dyspozycyjna w pełnym wymiarze czasu pracy, od poniedziałku do piątku (8-16)

  • Mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym

To oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

  • Wynagrodzenie składające się ze stałej podstawy i systemu premiowego

  • Pracę w sklepie internetowym o ugruntowanej pozycji na rynku polskim oraz na rynkach zagranicznych

  • Opiekę medyczną (LuxMed) oraz dofinansowanie karty sportowej

  • Dodatkowy dzień wolny z okazji Twoich urodzin

  • Jesteśmy pet friendly - zwierzaki są mile widziane w naszym biurze

  • Kupony zniżkowe na zakupy

  • Pracę w młodym, lubiącym się Zespole

  • Możliwość poznania od wewnątrz jednego z najszybciej rozwijających się sklepów internetowych w Polsce

  • Realny wpływ na naszą politykę obsługi klienta

  • Pracę w firmie e-commerce, będącej częścią Grupy Kapitałowe CCC

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • dodatkowy urlop