Oferta pracy

Specjalista ds. obsługi klienta

Pharma PartnerO firmie

  • Łódź, łódzkie

  • Ogłoszenie wygasło 25 dni temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)
Pharma Partner – spółka należąca do Pelion S.A*., wiodącej firmy w sektorze ochrony zdrowia w Polsce. Pharma Partner jest wydawcą dwóch portali internetowych medme.pl (1,4 mln UU) i cafesenior.pl (100 k UU). Wyzwaniem spółki jest poszukiwanie i komercjalizowanie wyzwań łączących e-commerce, digital oraz healthcare.
 
Do rozwoju Działu e-commerce szukamy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta

Wybrany kandydat będzie odpowiedzialny za:

  • Utrzymywanie kontaktów z klientami,
  • Udział w rozpatrywaniu reklamacji,
  • Kontrolę i aktualizację bazy danych klientów,
  • Tworzenie procedur obsługi klienta w powierzonym sektorze,
  • Weryfikację danych osobowych klientów w systemach informatycznych.

Wymagania:

  • Wykształcenie minimum średnie,
  • Zdolność poprawnego formułowania tekstów (w tym - bezbłędna gramatyka oraz znajomość zasad ortografii),
  • Biegła obsługa komputera,
  • Umiejętność pracy w zespole oraz kreatywność w rozwiązywaniu problemów,
  • Umiejętność działania w sytuacjach stresowych,
  • Dobra organizacja pracy,
  • Otwartość na zmiany, a także łatwość adaptacji w nowych warunkach.

Mile widziane:

  • Doświadczenie w dziale obsługi klienta.

Oferujemy:

  • Umowę o pracę na pełen etat (praca ma charakter zmianowy),
  • Stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • Prywatną opiekę medyczną,
  • System kafeteryjny w tym karty sportowe,
  • Możliwość ubezpieczenia grupowego,
  • Ubezpieczenie lekowe (80% dofinansowania do leków na receptę),
  • Szczepienia przeciwko grypie.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy