Oferta pracy

Specjalista ds. Obsługi Klienta

autoDNA.plO firmie

  • Łódź

    Łódź, łódzkie
  • Ogłoszenie wygasło 18 dni temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

Twój zakres obowiązków

  • Odpowiadanie na zgłoszenia klientów w kanałach: e-mail, chat, telefon,

  • Raportowanie powyższych działań,

  • Budowanie pozytywnych relacji z klientami,

  • Współpraca z innymi działami w firmie podczas prowadzonych działań mających wpływ na rozwój zespołu.

Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów,

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie średnio zaawansowanym (część zgłoszeń pochodzi od klientów anglojęzycznych),

  • Znajomość pakietu MS Office w stopniu średnio zaawansowanym,

  • Podstawowa wiedza z dziedziny motoryzacji,

  • Umiejętność szybkiego i dokładnego pisania na klawiaturze – przyda się w obsłudze klientów na chacie.

Mile widziane

  • Doświadczenie w obsłudze klienta,

  • Doświadczenie w pracy w obsłudze e-commerce,

  • Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta,

  • Znajomość narzędzi do internetowej obsługi klienta np. LiveChat,

  • Posiadanie zdolności analitycznych w rozwiązywaniu niestandardowych spraw.

To oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat,

  • Przyjazną atmosferę pracy w kilkuosobowym zespole,

  • Atrakcyjny pakiet szkoleń (szkolenia, kursy, dofinansowania do studiów, bezpłatne lekcje języka angielskiego),

  • Szkolenia wdrożeniowe w pierwszych trzech miesiącach pracy,

  • Darmowe obiady w ramach Sprint Break’a,

  • Samochód służbowy do dyspozycji pracowników,

  • Kawkę z dobrego ekspresu, soki, pyszne cukierasy i górę ciastek bez limitu.

  • Benefity

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • spotkania integracyjne

  • służbowy samochód do użytku prywatnego

  • brak dress code’u

  • kawa / herbata

  • napoje

autoDNA.pl

Kim jesteśmy?

Jesteśmy jednym z największych serwisów w Polsce i Europie oferującym możliwość sprawdzenia historii pojazdu online. Dzięki nam wielu klientów uchroniło się przed kupnem pojazdu z nieznaną lub powypadkową przeszłością. Wraz z rozwojem naszej organizacji rozbudowujemy poszczególne działy, aby jeszcze sprawnej realizować biznesowe założenia autoDNA.

Kogo poszukujemy?

Jeśli jesteś sumienną i odpowiedzialną osobą, dobrze odnajdujesz się w pracy zespołowej, lubisz rozmawiać z ludźmi i masz umiejętność zrozumienia ich potrzeb a cyfrowe kanały obsługi klienta nie są Ci obce, chcesz mieć realny wpływ na budowanie nowoczesnej obsługi klienta i nie znosisz rutyny – szukamy właśnie Ciebie!

Dołącz do nas!

Przewiń do profilu firmy