Oferta pracy

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Focus Telecom Polska Sp. z o.o.

Focus Telecom Polska Sp. z o.o.

Piotrkowska 148/150

Śródmieście

Łódź

Twój zakres obowiązków

  • Telefoniczna i mailowa obsługa zgłoszeń klientów

  • Przygotowanie odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania podczas szkoleń

  • Nadzorowanie procesu rozwiązywania zgłoszeń

  • Komunikacja z drugą linią wsparcia

Nasze wymagania

  • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne

  • Umiejętność jasnego wyrażania swoich myśli

  • Chęć do szukasz najlepszych rozwiązań

  • Umiejętność przeprowadzenia profesjonalnej rozmowy z klientem

  • Dociekliwość i cierpliwość

  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym

Mile widziane

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku

To oferujemy

  • Atmosferę opartą na współpracy i dzieleniu się wiedzą

  • Grywalizację, czyli mechanikę gier pozwalającą zdobyć cenne nagrody za realizację codziennych zadań

  • Pracę w zespole profesjonalistów i ludzi z pasją

  • Wsparcie w rozwoju

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub umowę zlecenie

  • Prywatną opiekę medyczną i kartę multisport

  • Owocowe środy :)

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • elastyczny czas pracy

  • owoce

  • spotkania integracyjne

  • firmowa biblioteka

  • brak dress code’u

  • kawa / herbata

Focus Telecom Polska Sp. z o.o.

Jesteśmy liderem oprogramowania Unified Communication & Customer Experience w Polsce. Jako pierwsi stworzyliśmy zaawansowaną platformę SaaS do kompleksowego zarządzania wielokanałową komunikacją oraz zgłoszeniami klientów.

Nasze innowacyjne rozwiązania i ekspercka wiedza od 2008 roku pozwalają naszym Klientom osiągnąć ponadprzeciętne wyniki biznesowe.

Wielokrotnie zdobywaliśmy nagrody i wyróżnienia w rankingu Deloitte Technology Fast 50 Central Europe. Więcej informacji o nas znajdziesz na www.focustelecom.pl

Przewiń do profilu firmy