Indesit Company Polska Sp. z o.o.

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Indesit Company Polska Sp. z o.o.O firmie

  • Łódź

    łódzkie
  • Ogłoszenie wygasło 5 lat temu
  • Specjalista
Jesteśmy jednym z wiodących producentów sprzętu AGD w Europie. Nasza firma jest liderem rynkowym we Włoszech, Wielkiej Brytanii, Rosji, Portugalii, Rumunii, Bułgarii i na Ukrainie oraz jednym z liderów we Francji, Polsce, Turcji, Republice Czeskiej, Węgrzech i Grecji. Grupa Indesit Company, założona w 1975 roku przez Vittorio Merloniego, notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Mediolanie, odnotowała w 2013 roku sprzedaż w wysokości 2,7 miliarda euro. Posiadamy 8 obszarów produkcyjnych (we Włoszech, w Polsce, w Wielkiej Brytanii, w Rosji i w Turcji) oraz 24 biura handlowe na całym świecie, zatrudniając przy tym 16 tysięcy osób. Głównymi markami Grupy są Indesit, Hotpoint i Scholtès.

W Polsce firma obecna jest od 1992 roku, od 1999 roku rozbudowuje swoją strefę produkcyjną, która obejmuje obecnie sześć zakładów - fabryki kuchenek, lodówek, okapów i komponentów plastikowych w Łodzi oraz fabryki pralek i zmywarek w Radomsku. Łączna suma inwestycji w Polsce to ponad 250 mln euro. Zatrudnienie osiągnęło 3500 osób.

Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Łódź
NR REF: CUSE/1501

Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za: współpracę z klientami w zakresie pełnej obsługi zamówień sprzedaży, nadzorowanie procesu realizacji zamówień, weryfikację poprawności wystawianych dokumentów sprzedaży i wysyłkowych, obsługę reklamacji przedsprzedażnych, bezpośredni kontakt z klientami firmy, utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami zewnętrznymi, jak i wewnętrznymi, bezpośrednią  współpracę z działem handlowym firmy.

Wymagania względem kandydatów:

  • Minimum 1 – 2 lata doświadczenia zawodowego-mile widziane doświadczenie w obszarze obsługi klienta,
  • Wysokie zdolności komunikacyjne,
  • Zorientowanie na wynik i motywacja w realizacji założonych celów,
  • Elastyczność,
  • Precyzja działania oraz dobra organizacja pracy,
  • Umiejętność pracy w zespole oraz samodzielność w działaniu
  • Dobra znajomość systemu MSOffice (Word, Excel). Znajomość systemu operacyjnego SAP lub innego systemu ERP będzie dodatkowym atutem,
  • Swoboda komunikacji w języku angielskim.

Oferujemy:

  • Szansę rozwoju zawodowego i osobistego w międzynarodowym koncernie
  • Możliwość zdobycia doświadczenia w profesjonalnym i  nowoczesnym środowisku
  • Miłą i przyjazną atmosferę pracy

 

 

Dowiedz się więcej o możliwościach rozwoju kariery w Indesit Company klikając poniżej:

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)

Jesteśmy jednym z wiodących producentów sprzętu AGD w Europie. Nasza firma jest liderem rynkowym we Włoszech, Wielkiej Brytanii, Rosji, Portugalii, Rumunii, Bułgarii i na Ukrainie oraz jednym z liderów we Francji, Polsce, Turcji, Republice Czeskiej, Węgrzech i Grecji. Grupa Indesit Company, założona w 1975 roku przez Vittorio Merloniego, notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Mediolanie, odnotowała w 2013 roku sprzedaż w wysokości 2,7 miliarda euro. Posiadamy 8 obszarów produkcyjnych (we Włoszech, w Polsce, w Wielkiej Brytanii, w Rosji i w Turcji) oraz 24 biura handlowe na całym świecie, zatrudniając przy tym 16 tysięcy osób. Głównymi markami Grupy są Indesit, Hotpoint i Scholtès.
W Polsce firma obecna jest od 1992 roku, od 1999 roku rozbudowuje swoją strefę produkcyjną, która obejmuje obecnie sześć zakładów - fabryki kuchenek, lodówek, okapów i komponentów plastikowych w Łodzi oraz fabryki pralek i zmywarek w Radomsku. Łączna suma inwestycji w Polsce to ponad 250 mln euro. Zatrudnienie osiągnęło 3500 osób.
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi KlientaNumer ref.: NR REF: CUSE/1501

Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za: współpracę z klientami w zakresie pełnej obsługi zamówień sprzedaży, nadzorowanie procesu realizacji zamówień, weryfikację poprawności wystawianych dokumentów sprzedaży i wysyłkowych, obsługę reklamacji przedsprzedażnych, bezpośredni kontakt z klientami firmy, utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami zewnętrznymi, jak i wewnętrznymi, bezpośrednią  współpracę z działem handlowym firmy.

Wymagania względem kandydatów:

  • Minimum 1 – 2 lata doświadczenia zawodowego-mile widziane doświadczenie w obszarze obsługi klienta,
  • Wysokie zdolności komunikacyjne,
  • Zorientowanie na wynik i motywacja w realizacji założonych celów,
  • Elastyczność,
  • Precyzja działania oraz dobra organizacja pracy,
  • Umiejętność pracy w zespole oraz samodzielność w działaniu
  • Dobra znajomość systemu MSOffice (Word, Excel). Znajomość systemu operacyjnego SAP lub innego systemu ERP będzie dodatkowym atutem,
  • Swoboda komunikacji w języku angielskim.

Oferujemy:

  • Szansę rozwoju zawodowego i osobistego w międzynarodowym koncernie
  • Możliwość zdobycia doświadczenia w profesjonalnym i  nowoczesnym środowisku
  • Miłą i przyjazną atmosferę pracy

 

 

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy