Oferta pracy

Grafton Recruitment

Specjalista ds. Obsługi Klienta Niemieckojęzycznego - Dział Zakupów

Grafton RecruitmentO firmie

  • Bielsko-Biała, śląskie

  • Ważna jeszcze 5 dni
    do: 12 maj 2021
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)
top
Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Poprzez sieć 30 biur w Europe i ponad 650 pracowników skutecznie odpowiadamy na potrzeby Klientów i Kandydatów w następujących krajach: Czechy | Węgry | Irlandia | Litwa | Polska | Rumunia | Słowacja | Turcja. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001
Specjalista ds. obsługi klienta niemieckojęzycznego - dział zakupów
Miejsce pracy: Bielsko-Biała
7-20-61077
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy produkcyjnej z branży automotive, w związku z rozwojem zespołu, poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty ds. obsługi klienta z j. niemieckim.

Zakres obowiązków:
  • procesowanie i monitorowanie przepływu danych odnośnie zakupu materiałów i usług,
  • zarządzanie danymi w systemie SAP,
  • praca w środowisku międzynarodowym (ekspozycja na kontakty w j. angielskim oraz niemieckim - w mowie i piśmie),
  • wyszukiwanie nowych dostawców (negocjowanie cen i warunków dostawy),
  • sporządzanie okresowych raportów i analiz (wykorzystanie znajomości MS Excel).
Wymagania
  • znajomość języka niemieckiego (B2/C1) - warunek konieczny,
  • znajomość języka angielskiego (B2) - warunek konieczny,
  • wysoko rozwinięte kompetencje interpersonalne,
  • doświadczenie w zakresie obsługi klienta obcojęzycznego,
  • znajomośc systemu SAP - mile widziana,
  • znajomość MS Office (w szczególności MS Excel).
Korzyści
  • stabilne i konkurencyjne warunki zatrudnienia,
  • bogaty pakiet socjalny (opieka medyczna, karta Multi-Sport, szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne, kursy językowe, bony świąteczne),
  • praca w rozpoznawanej, stabilnej firmie, znajdującej się w fazie dużego wzrostu i poszerzania grupy odbiorców.
Prosimy o dopisanie klauzuli: "Zgadzam się na wykorzystanie przez firmę Grafton Recruitment Polska Sp. z o.o. danych osobowych w celu pośrednictwa pracy (posiadania i przetwarzania przekazanych danych osobowych oraz ich udostępniania klientom w ramach prowadzonych projektów rekrutacyjnych) zgodnie z obowiązującą Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.2002 r. Nr 101 poz. 926) aż do momentu pisemnego wycofania zgody. Potwierdzam, że zostałem poinformowany o prawach do zmiany, dostępu i ochrony tych danych".
Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Poprzez sieć 30 biur w Europe i ponad 650 pracowników skutecznie odpowiadamy na potrzeby Klientów i Kandydatów w następujących krajach: Czechy | Węgry | Irlandia | Litwa | Polska | Rumunia | Słowacja | Turcja. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001
Specjalista ds. obsługi klienta niemieckojęzycznego - dział zakupówNumer ref.: 7-20-61077
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy produkcyjnej z branży automotive, w związku z rozwojem zespołu, poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty ds. obsługi klienta z j. niemieckim.

Zakres obowiązków:
  • procesowanie i monitorowanie przepływu danych odnośnie zakupu materiałów i usług,
  • zarządzanie danymi w systemie SAP,
  • praca w środowisku międzynarodowym (ekspozycja na kontakty w j. angielskim oraz niemieckim - w mowie i piśmie),
  • wyszukiwanie nowych dostawców (negocjowanie cen i warunków dostawy),
  • sporządzanie okresowych raportów i analiz (wykorzystanie znajomości MS Excel).
Wymagania
  • znajomość języka niemieckiego (B2/C1) - warunek konieczny,
  • znajomość języka angielskiego (B2) - warunek konieczny,
  • wysoko rozwinięte kompetencje interpersonalne,
  • doświadczenie w zakresie obsługi klienta obcojęzycznego,
  • znajomośc systemu SAP - mile widziana,
  • znajomość MS Office (w szczególności MS Excel).
Korzyści
  • stabilne i konkurencyjne warunki zatrudnienia,
  • bogaty pakiet socjalny (opieka medyczna, karta Multi-Sport, szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne, kursy językowe, bony świąteczne),
  • praca w rozpoznawanej, stabilnej firmie, znajdującej się w fazie dużego wzrostu i poszerzania grupy odbiorców.
Prosimy o dopisanie klauzuli: "Zgadzam się na wykorzystanie przez firmę Grafton Recruitment Polska Sp. z o.o. danych osobowych w celu pośrednictwa pracy (posiadania i przetwarzania przekazanych danych osobowych oraz ich udostępniania klientom w ramach prowadzonych projektów rekrutacyjnych) zgodnie z obowiązującą Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.2002 r. Nr 101 poz. 926) aż do momentu pisemnego wycofania zgody. Potwierdzam, że zostałem poinformowany o prawach do zmiany, dostępu i ochrony tych danych".

Ogłoszenie archiwalne