Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista ds. obsługi klienta oraz sklepu internetowego

RED ROCK GROUP sp. z o.o. SPÓŁKA KOMANDYTOWAO firmie

5 5007 600 brutto / mies.
  • Kabaretowa 21
    Warszawa, mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło 23 dni temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista

RED ROCK GROUP sp. z o.o. SPÓŁKA KOMANDYTOWA

Kabaretowa 21

Warszawa

UrboGym to rozwijająca się, polska firma w branży Sport i Fitness. Jeżeli jesteś osobą która szuka nowych wyzwań i przygód, a przy tym jest bardzo dobrze zorganizowana i nastawiona na ciągłą naukę i rozwój to dołącz do nas i buduj z nami międzynarodowy brand.

Specjalista ds. obsługi klienta oraz sklepu internetowego

Zakres obowiązków:

  • Obsługa sklepu internetowego, sprzedaż B2C
  • Przetwarzanie zamówień z wielu kanałów takich jak sklep internetowy, marketplace itp. za pomocą dedykowanej aplikacji
  • Obsługa klienta mailowa np. doradztwo przy doborze odpowiedniego produktu
  • Obsługa korespondencji mailowej jak i papierowej
  • Nadzór nad wysyłką produktów do klientów (koordynacja z firmą kurierską oraz zewnętrznym centrum logistycznym)
  • Obsługa zwrotów, wymian, zagubionych lub opóźnionych paczek.
  • Weryfikacja poprawności dokumentów sprzedażowych (faktury, paragony)
  • Przygotowywanie comiesięcznej dokumentacji dla księgowości
  • Realizowanie płatności oraz przelewów

Środowisko pracy: Mail, Subiekt nexo, Woocommerce, Arkusze google, Shoplo

Wymagania:

  • Lubisz ludzi i potrafisz z nimi rozmawiać
  • Umiejętność współdziałania w zespole
  • Wysoka kultura osobista
  • Zaangażowanie, dokładność i kreatywność (w końcu jesteś naszą osobą na froncie więc najwięcej widzisz i słyszysz)

A poza tym:

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 (swobodne komunikowanie się w mowie i piśmie)
  • Znajomość zagadnień e-Commerce / e-Marketingu
  • Umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów

Oferujemy:

  • Wynagrodzenie 4000– 5500 netto - w zależności od wolumenu sprzedaży
  • Pracę biurową - 40 godzin tygodniowo od poniedziałku do piątku, 8h/dzień
  • Możliwość uczestniczenia w budowaniu międzynarodowego brandu

Zapewniamy:

  • Narzędzia niezbędne do pracy: laptop, oprogramowanie, telefon służbowy
  • Szkolenie wprowadzające oraz wdrożenie na stanowisko
  • Atrakcyjne wynagrodzenie i elastyczny czas pracy
  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Zapraszamy do aplikowania i dołączenia do naszego teamu

Ogłoszenie archiwalne