Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista ds. Obsługi Klienta - Order Desk

SIMPSON STRONG - TIE sp. z o.o.O firmie

  • Działkowa 115A
    Warszawa, mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista

SIMPSON STRONG - TIE sp. z o.o.

Działkowa 115A

Warszawa

Jesteśmy globalną firmą, obecną na Polskim rynku od ponad 20 lat, a na światowym od ponad 65 lat - liderem w zakresie sprzedaży wyspecjalizowanych produktów metalowych do budownictwa, które produkujemy we własnych zakładach w Europie i na całym Świecie. Zespół nasz składa się z kilkunastu osób, z których część pracuje od początku istnienia firmy w Polsce. Magazyn oraz biura zlokalizowane w Warszawie. Jesteśmy firmą, która przede wszystkim stawia na najwyższą jakość sprzedawanych produktów, jak i obsługi klienta, uważamy, że ludzie pracujący w naszej firmie stanowią o jej sile i świadczą o jej profesjonalizmie.

Obecnie poszukujemy do zespołu administracyjnego w Warszawie osoby pełniącej obowiązki Specjalisty ds. Obsługi Klienta.

www.strongtie.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta - Order Desk

Zakres zadań:

  • odbieranie telefonów i maili od klientów;
  • wprowadzanie zamówień do systemu informatycznego;
  • kontakt zwrotny telefoniczny i mailowy z klientami, współpracownikami, dostawcami;
  • podstawowe doradztwo produktowo-handlowe dla klientów firmy;
  • współpraca z innymi oddziałami firmy – zamawianie towarów u dostawców z grupy Simpson;
  • ścisła współpracy z handlowcami w zakresie wsparcia procesu sprzedaży;
  • wystawianie faktur sprzedaży z systemu informatycznego;

 Praca ta jest na cały, pełny etat oraz nie wiąże się z wyjazdami służbowymi do innych województw lub do innych państw.

Wymagania:

  • konieczne minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie obsługi klienta;
  • wymagane umiejętności komunikacyjne, kultura osobista i kompetencje w zakresie współpracy z innymi,
  • oczekiwane odpowiedzialność i zaangażowanie, sumienność i dokładność w zakresie wykonywania powierzonych zadań;
  • cenione przyjazne nastawienie do współpracowników i osób z kręgu zawodowego;
  • pożądana znajomość języka angielskiego w stopniu min. podstawowym;
  • przydatne będzie doświadczenie w pracy z oprogramowaniem magazynowo-sprzedażowym oraz CRM i SAP;
  • atutem będzie znajomość branży budowlanej, zaopatrzenia inwestycji lub technicznej.

Oferujemy:

  • pracę w godzinach 8-16 w dni powszednie;
  • atrakcyjne wynagrodzenie, pakiety medyczne do wyboru, kartę Multisport;
  • motywującą premię kwartalną
  • zatrudnienie w firmie, gdzie pracownik jest szanowany i może zadowolony przepracować wiele lat;
  • umowę o pracę w międzynarodowej firmie;
  • wszystkie niezbędne narzędzia do pracy;
  • szkolenia i rozwój;
  • oraz pracę z ludźmi, którzy są zadowoleni pracując w zgranym zespole;

Ogłoszenie archiwalne