Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista ds. Obsługi Klienta OZE

ENERGIA POLSKA

  • Wrocław

    Wrocław, dolnośląskie
  • ogłoszenie wygasło 5 dni temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
  • praca stacjonarna

Twój zakres obowiązków

  • Przygotowywanie pism i umów dla Klientów,

  • Wsparcie administracyjne sieci handlowej,

  • Rozpatrywanie reklamacji i kontakt z Klientem,

  • Telefoniczny oraz mailowy kontakt z Klientem,

  • Zgłoszenia umów i prowadzenie procesów związanych z posprzedażową obsługą klienta,

  • Monitorowanie poprawności danych rozliczeniowych,

  • Dokonywanie końcowych rozliczeń umów,

  • Przygotowywanie i weryfikacja danych oraz tworzenie raportów na potrzeby Spółki,

  • Prowadzenie raportów zadaniowych,

  • Ścisła współpraca z pozostałymi działami w firmie.

Nasze wymagania

  • Umiejętność samodzielnego planowania pracy, inicjatywa w rozwiązywaniu zagadnień,

  • Dbałość o estetykę pracy i dokładność,

  • Zdolność analizy przyczynowo - skutkowej,

  • Umiejętność kreatywnego myślenia,

  • Umiejętność pisania,

  • Bardzo dobra znajomość języka polskiego,

  • Doświadczenie w pracy z Klientem w kontakcie telefonicznym,

  • Doświadczenie w korespondencji pisemnej z Klientem,

  • Znajomość obsługi komputera i programu Excel, Word, Outlook,

  • Motywacja do pracy, pozytywne nastawienie,

  • Wyższe wykształcenie,

  • Zaangażowanie i odpowiedzialne podejście do powierzonych zadań,

  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,

  • Otwartość na zdobywanie nowej wiedzy i doświadczenia,

  • Mile widziana znajomość branży OZE, rynku energii w Polsce, szkolenia i wiedza w zakresie komunikacji z Klientem.

To oferujemy

  • Możliwość poznania praktycznych aspektów procesu funkcjonowania spółki na rynku energetycznym,

  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego,

  • Interesującą pracę w dynamicznym zespole,

  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia i wynagrodzenia, benefity pozapłacowe (prywatna opieka medyczna, kafeteria MyBenefit, grupowe ubezpieczenie na życie),

  • Możliwość kontynuowania kariery w perspektywicznej branży rynku energetycznego.

  • Benefity

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • owoce

  • MyBenefit

ENERGIA POLSKA

Energia Polska sp. z o.o. to firma wchodząca w skład grupy Energia Polska i sprzedająca energię elektryczną oraz gaz podmiotom biznesowym, instytucjom oraz osobom prywatnym już od 2014 roku. Głównym celem Energia Polska sp. z o.o. jest rozwój nowoczesnej energetyki, która upraszcza życie, chroni środowisko i obniża koszty. Obecnie obsługujemy ponad 16 500 punktów poboru energii elektrycznej, a 80% naszego portfela stanowi energia z odnawialnych źródeł.

Przewiń do profilu firmy